Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gewoon even zoeken..

Gewoon even zoeken..
Thanks maar ik geloof niks van die reacties haha een paar zeggen dat ze in totaal 40 euro hebben betaald inclusief zoenen etc en een ander zegt 80 euro met zoenen erbij tegen mij zei ze dat ze nooit aan zoenen doet ongeacht de prijs voor de rest wel open voor veel andere dingen maar heeft iemand misschien nog meer ervaring met haar wat betreft zoenen recent iemand?

Thanks maar ik geloof niks van die reacties haha een paar zeggen dat ze in totaal 40 euro hebben betaald inclusief zoenen etc en een ander zegt 80 euro met zoenen erbij tegen mij zei ze dat ze nooit aan zoenen doet ongeacht de prijs voor de rest wel open voor veel andere dingen maar heeft iemand misschien nog meer ervaring met haar wat betreft zoenen recent iemand?
Tegen mij heeft ze ook gezegd dat ze niet zoent maar ik weet wel dat dvp's zoenen met klanten waar ze een klik mee voelen. Hou hier rekening mee en respecteer dat zoenen vaak iets is wat de dames doen als ze echt een klik met je voelen.

Die reacties zijn wel echt. Ze doen het wel soms en vroeger was 40 euro normale prijs. Is irina alweer terug dan?

Terug
Bovenaan Onderaan