Algemeen Geschiedenis prostitutie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En veel Nederlandse dames Duitse Franse spaanse en zelfs Amerikaanse, mooie tijd toen je nog gewoon door de straten kon rijden hunse geleen doublet poeldijkse oog in 't zeilstraat katerstraat groenewegje uilebomen en een oneindige file in de geleen en als je een vrouw naar je zin zag zette je gewoon je auto voor de deur en liep je naar binnen. Mooie tijden van weleer die nooit meer terug komen. 🙃
echt he ..wat feestern meegemaakt in de geleen. Poeldijkse straat zaten veel zuid amerikaanse ook . Fotomodellen sommige

Volgens mij kwamen de mooiste dames in de jaren 90 uit Colombia, bovendien waren dat nog vaak van die echte sexbeesten. Althans dat heb ik mij laten vertellen. De Dominicaanse dames hebben vaak iets te veel Afrikaans bloed en trekken in zich.
Hou juist wel van dat duidelijk aanwezige Afrikaanse. Die Colombiaanse zijn mij vaak iets te flets s en omnatuurlijk (bijgebouwtjes:)

Hongaarse Claudia die nu nog in de Doubletstraat staat? Waarschijnlijk niet maar ik vraag het voor de zekerheid toch maar even na. Welke dame van Geleen of Doub zal er inmiddels het langst staan?
Nee joh, het was eind jaren 80, begin 90.
In de Geleen weet ik niet wie de oudste is, maar in de Doublet zal het ongetwijfeld een van de oudere latina's zijn…die werken hier al een jaartje of 30 of 35, misschien wel 40

Ik denk, dat Ellen van Geleenstraat 84 er wel langer staat en Lisa van Geleenstraat 130 waarschijnlijk ook.
Cindy staat er volgens mij toch wel korter.
Ja Ellen en Lisa stonden er al toen ik 30 jaar geleden begon te wandelen. En Asha zal niet heel veel korter in de straat staan. Daar ben ik toch echt al vanaf de tweede helft van de 90 er jaren binnen geweest.
Ja Corry! Wat is daarmee gebeurd?
Die heeft het heel lang volgehouden, maar is nu toch echt met pensioen. Volgens mij net voor Corona gestopt. Ze zat heel lang voor de verbouwing van Geleen 23 daar achter een aparte raamkamer. En naast haar zat jarenlang zwartharige Inge. Ook zo'n naam uit het verleden van de Geleenstraat.

Laatst bewerkt:
Gouwe tijden in de Doublet meegemaakt in de jaren 90 met o.a. Astrid
ooit eens in de jaren negentig in mijn middagpauze de Doublet bezocht, ik werkte toen in de Haagse binnenstad, wat een afgang was dat, niet te geloven ik zag alleen maar oude negerinnen van honderd kilo of meer. Daar ging je nog geen eens overheen als je geld toe kreeg. Mijn inziens is de Doublet pas wat geworden toen de Poeldijksestraat gesloten was. Toen gingen veel dames van de Poeldijksestraat naar de Doublet.

Terug
Bovenaan Onderaan