Hoe is de bezetting in de haagse straten op dit moment?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYes dat zou ik ook willen weten, ik ben net gedouched, wil effe een geile zondag. Zijn er shemales actief vandaag? ThanksHoe is de bezetting in de haagse straten op dit moment?
tis niet heel druk maar toch wat lekkers gevondenHoe is de bezetting in de haagse straten op dit moment?
Nig een tip of advies?tis niet heel druk maar toch wat lekkers gevonden
ik ben bij ramona geweest. ze kon lekker pijpen en lekker strak is zeNig een tip of advies?
Ja zag het, zeg haar staan maar toch niet gegaan. Bedankt Paul.Ja, er brandt licht op haar kamer.
Ik zag ze vandaag ook. Een van de twee sprak spaans dacht ik te horen. Zien er leuk uit.Op k3 en k4 zitten sinds een paar dagen 2 nieuwe dames, vriendinnen.
Hartelijk dank voor de infoDie is nog niet terug.
Nee, nog niet gezien.Diana geleenstraat 110 k1 al terug?
Echt smerig, dat mengt zich met het water en pis waar je dan in staat en dat wordt dan weer bij de dames naar binnen gelopen, bahVandaag bizar tafereel in de doubletstraat. Een drol in een van de pishokjes. Als de dader dit leest, ik wou dat je moeder je had doorgeslikt!!!
Ik heb haar niet gezien gisteravond, want ze was constant bezet. Haar raam was flink beslagen, dat was goed te zien.Werkt Mickey /Bianca vandaag
Nee, nog niet terug.Is Ella er al weer (als ze weg was, heb de feestdagen elders doorgebracht ). Mijn zak moet weer leeg en ze kan het zo aardig....
Gisteren was ze er nog gaf paulus aan.Heeft iemand Anais (Geleen 110 passage K1) alweer gespot (nadat ze voor Kerst op vakantie ging)?
Hahaha , al op jonge leeftijd van een gerespecteerd hoerenloper geleerd dat als de ramen beslagen zijn dit een teken is dat daar een vriendelijke dame aanwezig moet zijn waar het waard is om je centen achter te laten.Ik heb haar niet gezien gisteravond, want ze was constant bezet. Haar raam was flink beslagen, dat was goed te zien.