Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is nog geen recensie over geschreven, maar deze exotische Laila is veelbelovend. Vraagt €200 voor een uurtje maar ze doet geen (tong)zoenen volgens haarzelf. El niño is nog in dubio, maar ze komt vriendelijk over en ja... haar lijf , 🥵🥵🥵😋😋😋

vele dames gaan naar huis voor de feestdagen broeders dus ga dit weekend door de weeks en volgende weekend pompen wat er valt te pompen, al hoewel sommige wel blijven broeders ik heb gehoord dat de mooie Ruby op 4K4 en Ariana met bril op 4K3 wel blijven met de feestdagen in de doubie dat scheelt weer dan, ik heb ook al vele ramen echt al gesloten gezien
De nieuwe aanwinst in de geleen 110K4 rechts naast de rode deur Emma met bruin haar en hele mooie c-cup vind ik ook een mooie aanwinst al hoewel ze wel niet een klokken kijker maar een telefoon kijker is haaaha

De nieuwe aanwinst in de geleen 110K4 rechts naast de rode deur Emma met bruin haar en hele mooie c-cup vind ik ook een mooie aanwinst al hoewel ze wel niet een klokken kijker maar een telefoon kijker is haaaha
Je zal me wel weer een eye-roll geven, maar ze heet Eva en staat nu op 110 k3. I(Nu weer op k4 ivm afwezigheid Katerina) Ik heb het aan 3 verschillende mensen in de keuken gevraagd, mogelijk heeft ze tegen jou wat anders gezegd.
En zojuist ook aan haarzelf gevraagd.

Laatst bewerkt:
Vanmiddag naar Den Haag afgereisd om voor Big Brother Kelly te komen. Helaas was ze er niet of heb ik haar misgelopen. Het viel me op dat er achter elke raam in de Geleenstraat en in de Hunsestraat leuke kerstversiering en kerstverlichting kerstbomen te zien was. Later ben ik naar de Doubletstraat gegaan en daar een rondje gelopen. Er stonden wel wat dames maar niet echt aantrekkelijk voor mij dan behalve twee knappe dames gezien op nummer
3 k7 en 3 k8. Uiteindelijk weer met een volle zak de trein ingestapt en richting de Hoofdstad gegaan.

Terug
Bovenaan Onderaan