Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Liep vanmiddag rond 15 uur een snel rondje door de Geleenstraat, helaas geen tijd voor actie 😅.

Ik zag een voor mij nieuwe dame, Aziatisch of zuid Amerikaans uiterlijk in de Rose-p k3.

Iemand enig idee wie dat is en eventueel ervaring? Zag er in een flits wel leuk uit, niet echt de kans gehad om goed te kijken of een babbeltje.

Liep vanmiddag rond 15 uur een snel rondje door de Geleenstraat, helaas geen tijd voor actie 😅.

Ik zag een voor mij nieuwe dame, Aziatisch of zuid Amerikaans uiterlijk in de Rose-p k3.

Iemand enig idee wie dat is en eventueel ervaring? Zag er in een flits wel leuk uit, niet echt de kans gehad om goed te kijken of een babbeltje.
Zag haar gisteren ook al bekend gezicht denk van de doub verhuisd

Op k3 en k4 zitten sinds een paar dagen 2 nieuwe dames, vriendinnen.

Vanavond een dame geneukt die Pamela (D. Rep) heet, met een grote dikke reet, mooi gezichtje met een bril en kort blond haar. op Doubletstraat 16 passage k4

Kent iemand haar kan niks terugvinden. Anders open ik zelf een draadje

GR RF
Volgens mij is hier geen draadje van. Deze dame heeft hier een tijdje terug ook op deze kamer gestaan na een paar maanden afwezigheid.

Terug
Bovenaan Onderaan