Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat weet ik niet
Ik bedoel deze Andra van doublet, is dit diegene die je in Amsterdam zag?

De Andra waarvan de zus nu in geleen staat? Die op doub 30 stond?
Nee dat is der vrijwel zeker niet. De Andra van de 'zusjes' heeft een handvol dagen in geleen/doublet gestaan en is daarna nooit meer verschenen. Daarvoor werkte ze lang samen met der zusjes in Antwerpen, maar sinds een jaar ook niet meer echt verschenen. Lijkt een soort van bijna helemaal gestopt. Der zusjes werken nog wel maar deze Andra heeft waarschijnlijk genoeg geld verdiend of een rijke vent aan de haak geslagen (helaas)

Vaak in DH geweest, nog nooit door deze straatjes gelopen.

Vandaag misschien eens voor de lol doen. Dus als je iemand ziet lopen alsof ie verdwaald is, zwaai maar even, dan zwaai ik terug.

Geen idee wat ik er verder van moet verwachten, want qua ramen ken ik alleen de wallen van een keer er overheen wandelen.

Of is het op een zondagmiddag uitgestorven in DH?

Vandaag misschien eens voor de lol doen. Dus als je iemand ziet lopen alsof ie verdwaald is, zwaai maar even, dan zwaai ik terug.

Geen idee wat ik er verder van moet verwachten, want qua ramen ken ik alleen de wallen van een keer er overheen wandelen.

ga niet te vroeg broeder @ForumLurker zondag is op zich wel goeie dag om te wandelen,. buiten is het koud 5 celcius , maar binnen is het heerlijk warm en ook nog een voordeeltje het is vroeg donker rond 16:30 hihi

ga niet te vroeg broeder @ForumLurker zondag is op zich wel goeie dag om te wandelen,. buiten is het koud 5 celcius , maar binnen is het heerlijk warm en ook nog een voordeeltje het is vroeg donker rond 16:30 hihi
Wat is te vroeg? Ik ben wel een "daywalker" trouwens. In de avond ga je me nooit op die plekken vinden. Sowieso niet eigenlijk, want ben normaliter van de privehuizen.

ik denk niet dat het je ding is, raamprostitutie is toch voornamelijk voor de snelle wip, hoewel er ook wel meer mogelijk is.
Dus als je even je zak wil kloppen is het een prima plek, maar als je meer wilt, dan zal ik het toch maar bij de privehuizen houden.

Terug
Bovenaan Onderaan