Dat weet ik nietDe Andra waarvan de zus nu in geleen staat? Die op doub 30 stond?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat weet ik nietDe Andra waarvan de zus nu in geleen staat? Die op doub 30 stond?
Ik bedoel deze Andra van doublet, is dit diegene die je in Amsterdam zag?Dat weet ik niet
Als het een kleine slanke mooie dame was met zwart haar, die best vrolijk is, dan zou t zomaar diegene kunnen zijn die ik net deelde.Deze Andra zei dat ze Bulgaars is
ik ken bijna alle Andra's uit de doubie zit helaas geen Bulgaarse bij @PalmoliveDeze Andra zei dat ze Bulgaars is
Top, dan weet ik bij wie ik voortaan deze vraag kan stellen. Die Andra die ik net deelde, is zij nog op Doublet of ook naar Geleen zoals haar zusje?ik ken bijna alle Andra's uit de doubie zit helaas geen Bulgaarse bij @Palmolive
Nee, ik ken heel weinig dames uit de Doubletstraat, kom daar zelden meer.Als het een kleine slanke mooie dame was met zwart haar, die best vrolijk is, dan zou t zomaar diegene kunnen zijn die ik net deelde.
Ik ken geen bulgaarse Andra uit doublet, jij wel @Paulus2 ?
Nee dat is der vrijwel zeker niet. De Andra van de 'zusjes' heeft een handvol dagen in geleen/doublet gestaan en is daarna nooit meer verschenen. Daarvoor werkte ze lang samen met der zusjes in Antwerpen, maar sinds een jaar ook niet meer echt verschenen. Lijkt een soort van bijna helemaal gestopt. Der zusjes werken nog wel maar deze Andra heeft waarschijnlijk genoeg geld verdiend of een rijke vent aan de haak geslagen (helaas)De Andra waarvan de zus nu in geleen staat? Die op doub 30 stond?
ga niet te vroeg broeder @ForumLurker zondag is op zich wel goeie dag om te wandelen,. buiten is het koud 5 celcius , maar binnen is het heerlijk warm en ook nog een voordeeltje het is vroeg donker rond 16:30 hihiVaak in DH geweest, nog nooit door deze straatjes gelopen.
Vandaag misschien eens voor de lol doen. Dus als je iemand ziet lopen alsof ie verdwaald is, zwaai maar even, dan zwaai ik terug.
Geen idee wat ik er verder van moet verwachten, want qua ramen ken ik alleen de wallen van een keer er overheen wandelen.
Of is het op een zondagmiddag uitgestorven in DH?
Momenteel aanwezig.Is Colombiaanse Karin aanwezig?
Wat is te vroeg? Ik ben wel een "daywalker" trouwens. In de avond ga je me nooit op die plekken vinden. Sowieso niet eigenlijk, want ben normaliter van de privehuizen.ga niet te vroeg broeder @ForumLurker zondag is op zich wel goeie dag om te wandelen,. buiten is het koud 5 celcius , maar binnen is het heerlijk warm en ook nog een voordeeltje het is vroeg donker rond 16:30 hihi
te vroeg eerder dan 13:00 broeder @ForumLurker in de doubie is het dan best rustigWat is te vroeg? Ik ben wel een "daywalker" trouwens. In de avond ga je me nooit op die plekken vinden. Sowieso niet eigenlijk, want ben normaliter van de privehuizen.
Net in Geleen geweest, iets van vier of vijf ramen bezet. Was idd nog niet erg enerverend. Eens even richting Doublet ...te vroeg eerder dan 13:00 broeder @ForumLurker in de doubie is het dan best rustig
succes broeder waarschijnlijk staat Ruby al te pronken bij 4k4Net in Geleen geweest, iets van vier of vijf ramen bezet. Was idd nog niet erg enerverend. Eens even richting Doublet ...
Dan kan je niet tellen, er zijn er zeker wel 30.Net in Geleen geweest, iets van vier of vijf ramen bezet. Was idd nog niet erg enerverend. Eens even richting Doublet ...
Die bij het raam zaten maar vier of vijf. De rest lag er verlaten bij.Dan kan je niet tellen, er zijn er zeker wel 30.
welke straat is zeker belangrijk broeder @A8034 ??Voor de liefhebbers van Donkere vrouwen, Gisterenavond een donkere Nederlandse dame bezocht, ik weet alleen haar kamernummer niet meer. Haar naam was Leila . Zeker een aanrader.
Geleenstraat 23 volgens mij, het exacte kamernummer weet ik niet meer. Ze heeft een bordje met een Nederlandse vlag en haar naam voor het raam. Het was haar 2e werkdag in Den Haag.welke straat is zeker belangrijk broeder @A8034 ??
ik denk niet dat het je ding is, raamprostitutie is toch voornamelijk voor de snelle wip, hoewel er ook wel meer mogelijk is.Vaak in DH geweest, nog nooit door deze straatjes gelopen.
Vandaag misschien eens voor de lol doen. Dus als je iemand ziet lopen alsof ie verdwaald is, zwaai maar even, dan zwaai ik terug.
Geen idee wat ik er verder van moet verwachten, want qua ramen ken ik alleen de wallen van een keer er overheen wandelen.
Of is het op een zondagmiddag uitgestorven in DH?