Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zie ik niet de eerste die naar Alison vraagt en vast ook niet de laatste, maar ik zou haar op basis van de recenties hier wel graag een keer bezoeken. Ben de afgelopen dagen (steeds tussen 22.00 en 24.00) wel een paar keer langs de Geleenstraat 23 k2 gelopen maar daar was het gordijntje steeds dicht en er was ook geen NL-bordje te zien. Ben ik te laat op de avond of is ze er gewoon niet meer? Ernaast op k3 zat vanavond wel een leuk ogende meid die vaag aan de omschrijving leek te voldoen (jong en blond) maar zonder NL bordje en ik betwijfel ook of zij het is.
 
Verkeer wordt bij afslag Bezuidenhout van de snelweg geleid, dat betekent dat de Geleenstraat nog bereikbaar is vanaf de snelweg als ik het goed begrijp, was vandaag van plan om even naar Den Haag te rijden en dan gaan die galbakken de A12 weer blokkeren

 
Verkeer wordt bij afslag Bezuidenhout van de snelweg geleid, dat betekent dat de Geleenstraat nog bereikbaar is vanaf de snelweg als ik het goed begrijp, was vandaag van plan om even naar Den Haag te rijden en dan gaan die galbakken de A12 weer blokkeren

Zet je auto bij treinstation Zoetermeer, naast A12, en neem daar trein naar Den Haag Centraal, daarna overstappen naar Holland Spoor, kost je € 3,40 enkele reis, en je ontloopt de demonstraties in Den Haag
 
Ik ben zie ik niet de eerste die naar Alison vraagt en vast ook niet de laatste, maar ik zou haar op basis van de recenties hier wel graag een keer bezoeken. Ben de afgelopen dagen (steeds tussen 22.00 en 24.00) wel een paar keer langs de Geleenstraat 23 k2 gelopen maar daar was het gordijntje steeds dicht en er was ook geen NL-bordje te zien. Ben ik te laat op de avond of is ze er gewoon niet meer? Ernaast op k3 zat vanavond wel een leuk ogende meid die vaag aan de omschrijving leek te voldoen (jong en blond) maar zonder NL bordje en ik betwijfel ook of zij het is.
Zojuist gezien, Hunsestraat 51 k3.
 
Gisteravond geweest. Wat een gedoe met parkeren. Dacht dat het druk was.
Naar mijn gevoel weinig aanbod wat me aantrok.
Naar "Beatrix" gelopen op 45 heeft ze me geweigerd 😂😂
Daarna rechtsomkeert naar huis.
 
Is lady M weer terug op de Geleenstraat? Ik dacht dat ze zich een tijdje had terug getrokken?
Is al weer een paar dagen terug.....beter dan ooit!!
Heeft iemand al ervaring met Celine van Geleenstraat 23-k10 ? Dame heeft geblondeerd haar met flinke uitgroei is wat steviger, heeft flinke sili's en tepel, tong en clit piercing. Ze heeft een flink stuk staal in dr clit die goed door haar broekje te zien is. Ze werkt zowel de dag als de avond.
dit is echt een topper....mits de juiste prijs betaald is er veel mogelijk.....moet nog s wat schrijven over der....heeft nog geen eigen draadje of ik kijk er over....
 
Weet ik niet, als je van het hoge gedeelte komt en je hebt rechts de Geleenstraat dan ga je naar links en dan naar rechts en dan heb je een gebied waar het gratis parkeren is, meestal is er maar 1 plekje vrij dus eigenlijk is het dom van mij dat ik dit vertel
Dat is het Trekvlietplein denk ik. Ik ging daar vroeger ook staan, maar teveel anderen kennen dat. Verder weg, Binckhorst, is het ook gratis denk ik.
Laatste tijd sta ik onder de brug, betalend.
 
Is al weer een paar dagen terug.....beter dan ooit!!

dit is echt een topper....mits de juiste prijs betaald is er veel mogelijk.....moet nog s wat schrijven over der....heeft nog geen eigen draadje of ik kijk er over....
Welk nummer heeft "Lady M" doorgaans? is dat Hunsestraat 51 K2 oid, en is ze er in de middag?

Bij Geleenstraat 23 k10 zie ik vaak een blonde bimbo type zitten. Gisteren zat ze er met een gouden bril. Ze staat veelal vrij, wat me de indruk geeft niet veel bezoek te hebben. Maar wie weet een topper. Is dit Celine?
 
Terug
Bovenaan Onderaan