Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, Laura is aanwezig.Is Laura van Geleen45 aanwezig?
Ja, Karina is aanwezig.Karina van de Hunsetraat vandaag aanwezig?
Het grootste export produkt van Roemenie.Waar een relatief klein land groot in kan zijn.
Bedoel je die Dominicaanse met die grote hangtieten?Kan iemand mij alstublieft vertellen of Annabel nog in de Doubletstraat 75k7 staat? & vanaf welke tijden werkt ze?
Het grootste export produkt van Roemenie.
Bedoel je die Dominicaanse met die grote hangtieten?
Die staat iedere keer op een andere kamer, ik heb haar inmiddels wel in iedere passage gezien.
ik heb haar s'middags rond 14:00 a 15:00 gezien, omdat ik de laatste tijd alleen s'middags ben wezen wandelen, maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat ze s'avonds ook werkt. De laatste keer zag ik haar in de witte passage, ik dacht kamer 5 of 6, maar ik heb haar ook gezien in de stenen passage.Inderdaad & bedankt Rony! Kheb tijdj niet gewandeld en was benieuwd of ze er sws nog is. Weet je misschien waar ze recent stond & Rond welke tijd was ze er?
Tja mirjam.... Ik ben er ook ingestonken...service is idd bagger...totaal ongemotiveerd.Ga ik die eens proberen als ze er straks is
De Nederlandse is volgens mij Mirjam ga ik nooit meer heen
Slechte service vraagt constant meer geld en is dik in de 50
arrogant denkt dat ze heel wat is maar sex is gewoon puur slecht Zelfs een condoom openen gaat moeilijk
Alleen maar klagen en zie trouwens zelden iemand naar binnen gaan als ik in daar ben
Ga straks eens voor mona !
En ik dacht nog wel, dat die oude taarten, het voornamelijk van inzet en service moesten hebben.Tja mirjam.... Ik ben er ook ingestonken...service is idd bagger...totaal ongemotiveerd.
Ik zie dat er geen recensies zijn over Mirjam, wellicht toch handig om dit als nog te doen. Dat bespaard wellicht een wandelaar een slechte ervaring.Mirjam heeft ook nog in het Spijkerkwartier (Arnhem) gewerkt. Daar ben ik wel eens bij haar naar binnen geweest én dat waren toen hele leuke sessies. Sinds ze is opgedoken in Den Haag is de dienstverlening compleet bagger, precies zoals Dorussie en Edtje aangeven.
Vraag me af waar hoe je rensesies kan plaatsenIk zie dat er geen recensies zijn over Mirjam, wellicht toch handig om dit als nog te doen. Dat bespaard wellicht een wandelaar een slechte ervaring.