Geen idee eerlijk gezegd.. is een kleine latina petite kleine tieten met een lekker kontje. Lijkt ietwat aziatisch@RonnieFlex ..is dat toevallig die latina die vroeger op 35k1 stond..net na de passage?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen idee eerlijk gezegd.. is een kleine latina petite kleine tieten met een lekker kontje. Lijkt ietwat aziatisch@RonnieFlex ..is dat toevallig die latina die vroeger op 35k1 stond..net na de passage?
Nieuw pareltje?Geen idee eerlijk gezegd.. is een kleine latina petite kleine tieten met een lekker kontje. Lijkt ietwat aziatisch
Als het om een klein petit dametje gaat, zou het kunnen gaan om de Colombiaanse Carolina, een van de weinige latina's in de Doublet die je petit zou kunnen noemen. Dame is al enige jaren actief in de witte passage in wisselende dames.Nieuw pareltje?
Nee, Wendy is er vandaag en morgen niet.moguh heren. wie o wie heeft enig idee of wendy geleenstraat er is vandaag ?
Dat klopt helemaal Ronnie.. dacht dat ze was 'gestopt'. Goed om te weten ..Ronnie bedanktGeen idee eerlijk gezegd.. is een kleine latina petite kleine tieten met een lekker kontje. Lijkt ietwat aziatisch
Je bedoeld toch niet die half Dominicaanse half thaise dame?Dat klopt helemaal Ronnie.. dacht dat ze was 'gestopt'. Goed om te weten ..Ronnie bedankt
Hi Ronnie.. hoorde na lange tijd haar naam uit de doubie. Vandaar mijn reactie. Tijdje geleden was ik vaste klant van haar, had toen geen vaste relatie. Vond haar service wel ok. Verder heb ik haar aantal jaren niet meer gezien/gehoord.Je bedoeld toch niet die half Dominicaanse half thaise dame?
Die ook in de stenen passage had gestaan, en die ik pas zag in witte passage 31k 7. Maar die kan je moeilijk "petit" noemen, want ik vind haar behoorlijk aan de stevige kant, kleine tietjes klopt dacht ik wel
ik weet niet of we het over de zelfde dame hebben. De dame die ik op het oog hebt, is er regelmatig.Hi Ronnie.. hoorde na lange tijd haar naam uit de doubie. Vandaar mijn reactie. Tijdje geleden was ik vaste klant van haar, had toen geen vaste relatie. Vond haar service wel ok. Verder heb ik haar aantal jaren niet meer gezien/gehoord.
Wendy is vandaag toch aanwezig.Nee, Wendy is er vandaag en morgen niet.
Ze is er toch nog niet, ik meld het als ze er weer is.Alina van Geleenstraat 110 k2 komt maandag weer terug.
Komt ze later vandaag...of niet vandaag?Ze is er toch nog niet, ik meld het als ze er weer is.
Ik denk dat ze vandaag niet komt, ze begint altijd vroeg.Komt ze later vandaag...of niet vandaag?
Het is in ieder geval een Roemeense dame. ik heb vaak de Milf Andra op die kamer gezien. Maar de laatste tijd stond daar een dame met opgespoten lippen, siliconen borsten en een beetje een ordinair en goedkoop voorkomen.Weet iemand hoe de slanke dame (35-40 jaar) heet die overdag staat in de doubletstraat nr 16 K1? Het gangetje in meteen rechts in het aquarium? Ze ziet er een beetje oosteuropees uit. Tatoo op haar rechterarm (dacht ik). Ik zag haar gisteren en zag haar vorige week ook op maandag overdag. Ze heeft dacht ik best aanloop.
PS Jatsee, het gangetje in meteen rechts is Doubletstraat 16A k1 en niet zoals jij schrijft 16 k1, want die zit aan de linkerkant.Het is in ieder geval een Roemeense dame. ik heb vaak de Milf Andra op die kamer gezien. Maar de laatste tijd stond daar een dame met opgespoten lippen, siliconen borsten en een beetje een ordinair en goedkoop voorkomen.
Met die inloop valt het volgens mij wel mee, want ze staat best vaak vrij
September heb ik vernomenIemand enig idee wanneer Miruna (geleenstr.) Terug komt?
Of anders tips voor een mooie dominante dame?