Willem0105
Vaste klant
Wie weet er in Den Haag
Wie echt doet tongzoenen
Wie echt doet tongzoenen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag haar zojuist arriveren.Is Laura van Geleen45 nog gespot of is ze nu op vakantie. Bordje hing niet aan het raam, maar lag er naast.
Ze is inderdaad van de doubie verhuisd naar de geleenstraat. Helaas heeft ze haar prijzen niet mee verhuisd en moet je nu meer betalen voor hetzelfdeVolgens mij is Ella van Geleenstraat 122 k12 momenteel aanwezig,.maar ken haar niet zo goed, dus niet helemaal zeker.
Ariana/Coco uit de Doubletstraat, maar ze spreekt alleen voor minimaal een half uur afWie weet er in Den Haag
Wie echt doet tongzoenen
Paulus schreef gisteren nog dat ze er was...valt dus allemaal wel mee....Alex is vandaag in de Geleenstraat 100 b2.
Dat klopt gisteren Alex weer bezocht.Paulus schreef gisteren nog dat ze er was...valt dus allemaal wel mee....
jij hebt meer kans op zondagIk vraag het toch nog maar even. Als ik morgenavond naar Den Haag reis heb ik dan een reële kans om Sonja te treffen? Ik snap dat er geen garanties zijn want ik ben haar nu al 3 keer misgelopen maar als de kans klein is dan kom ik niet eens. Bespaard mij weer moeite! Dank.
Dank. Zondagavond dan neem ik aan? Is zij deze weken nog wel gesignaleerd? Want als ze op vakantie is dan staat deze knul daar weer voor Jan met de korte achternaam. Dan doe ik weer n andere die dan toch weer tegenvalt.jij heeft meer kans op zondag
Ik zag haar gisteren dus ze zal in ieder geval in het land zijn. tenzij er iemand, anders vermeld.Dank. Zondagavond dan neem ik aan? Is zij deze weken nog wel gesignaleerd? Want als ze op vakantie is dan staat deze knul daar weer voor Jan met de korte achternaam. Dan doe ik weer n andere die dan toch weer tegenvalt.
Ok…jammerVolgens mij niet, heb in ieder geval haar naambordje al even niet gezien.