Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat was je algemene indruk mbt tot de bezetting?Vandaag nog niet gezien en der blonde vriendin ook nog niet
Was er vroeg dus was nog rustigWat was je algemene indruk mbt tot de bezetting?
Ik heb me zaakje al geleegd in de straat dus ik kan je geen updates meer geven helaasThanks Pussyhunter! Scheelt weer een trip en teleurstelling. Mocht ze vandaag er staan, hou ik me aanbevolen voor een update! Ik moet haar telefoonnr een keer vragen.
+1 En idd jammer van het bashen ;(Ik waardeer de tomeloze Inzet van Paulus!
Ik begrijp dat ze er niet is?Goedemorgen. Kan iemand het hier melden als Alex gesignaleerd is vandaag?
Hartelijk dank alvast.
Ook.nieuwsgierig naar, wel gesproken vandaagWeet iemand wie het meisje is dat gistermiddag op Geleenstraat 23 k4 zat? Ik gok 25 jaar, bril op een lange zwarte haren tot over haar billen. Zwart setje aan en navelpiercing.
Dat zeggen een hoop Roemeentjes.Gaf aan uit Italië te komen..
Dat zal het eerder zijn dan Italiaans.Half Sinti en half Roma
over Roemeentjes gesproken.Meeste Roemeentjes liegen alles bij elkaar.
maar de meeste spreken wel een beetje italiaans. Zowel Roemeens als Italiaans behoren tot de Oostelijke Romaanse talen.Jaren geleden een date gehad met een Roemeense,wel een mooie jonge slanke griet. Ze spraak gebroken Engels ..ik vroeg haar waar kon je vandaan .. Italië gaf ze als antwoord... Jammer voor haar dat ik Italiaans spreek ..dus ik ga verder op Italiaans ..ze keek of ze het in keulen hoorde donderen...![]()
dus je hebt ze net als Vlad de Spietser naar Roemeens gebruik aan je pik gespietstDeze geen woord,maar ze pijpte goed en had en strak kutje,,dat maakte veel goed![]()
![]()