Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendenk het niet. dit is een andere andrea een lolita stond vandaag naast diana. voor corona werkte ze ook al in de geleen en daarvoor antwerp. leuke dameIk denk dat je Andreea bedoelt van Geleenstraat 23 k10, die voorheen in Geleenstraat 45 werkte.
De zon schijnt, warmt mijn kruis, dames zijn nog schaarser gekleed als normaal.Binnen wel ja, maar als je langs loopt in de zon en het ziet er in het licht niet appetijtelijk uit, dan beland je helemaal niet binnen.
Overdag denk ik altijd: Wat doe ik hier?
'S avonds loop ik voor mijn plezier nog eens een extra rondje voordat ik ergens binnen stap.
Bij welk raam is dat?De zon schijnt, warmt mijn kruis, dames zijn nog schaarser gekleed als normaal.
Soms staan ze aan de deur en pakken mijn ballen terwijl ik een tongzoen krijg.
Nou, ik ga naar binnen hoor
Ben ook benieuwdBij welk raam is dat?
En Amber ook zeker niet!Camelia doet dat niet, waarom breng jij steeds meiden in problemen bij klanten met je nonsens?
thanks man. goed dat ik het even vraag. niemand adviseert het,. je zou zeggen dat is nummer 1 iedereen kent het niet dus... gaan we alkaar eerst proberen en dan antwerpen thanks manIk zou lekker in antwerpen gaan wandelen, of alkmaar vind ik ook altijd leuk, maar de wallen??? Zou ik niet doen.....geen gezelligheid meer aan weinig dames vergeleken met vroeger, veel klokkijksters, hoge prijzen, parkeren is kapot duur .
Maar mocht je toch naar de wallen gaan ....hou maar rekening met een dure bedoeling
En toen ging de wekkerDe zon schijnt, warmt mijn kruis, dames zijn nog schaarser gekleed als normaal.
Soms staan ze aan de deur en pakken mijn ballen terwijl ik een tongzoen krijg.
Nou, ik ga naar binnen hoor
Ik blijf het sneu vinden dat sommige mannetjes hier denken dat er gefantaseerd wordt omdat ze zelf nooit een soortgelijke ervaring haddenEn toen ging de wekker
Die GuntherF heeft waarschijnlijk een kutleven en probeert het in zijn fantasie mooier te maken dan het is. Ik weet wel dat er heel veel dames zijn die zijn fantasieen uitkotsen en erdoor constant vragen krijgen die hun stemming in hoog tempo doet afnemen. En dat is nou juist niet heel best voor ons wanneer wij na het verzieken van de stemming naar binnen gaan.ja tyfus @GuntherF word tijd dat mod ingrijpt. Patalogische leugenaar. Meneer fabeltjeskrant.
Waarom moet ik mij interesseren voor het leven van GuntherF? Leven en laten leven en opmerkingen van je af laten glijdenDie GuntherF heeft waarschijnlijk een kutleven en probeert het in zijn fantasie mooier te maken dan het is. Ik weet wel dat er heel veel dames zijn die zijn fantasieen uitkotsen en erdoor constant vragen krijgen die hun stemming in hoog tempo doet afnemen. En dat is nou juist niet heel best voor ons wanneer wij na het verzieken van de stemming naar binnen gaan.
@GuntherF... kun je niet gewoon oppleuren van dit forum? Zielepoot!
Helemaal mee eens. Beter nog als iedereen zich gewoon gedraagt als hij een vraag stelt over een dienst/ handeling en de dame geeft aan dat niet te willen doen.Waarom moet ik mij interesseren voor het leven van GuntherF? Leven en laten leven en opmerkingen van je af laten glijden
De middagshift is al naar huis, en de avond shift is zich denk aan het klaarmaken, make up op doen en omkleden, ik verwacht dat er om 18:30 het wat drukker zal zijn met dames.Hoe laat (ongeveer) komt de avondshift in de Geleenstraat op gang?
Ik was er net (om ongeveer 18:05) en er viel vrij weinig te beleven, zowel qua dames als wandelaars.
maar ik weet niet of die dames nog zo fris en fruitig zijn als ze er al een hele dag staan.En er zijn ook dames die in de middag beginnen en 's-avonds ook werken.
Er zat gisteren ook een Naomi in de Doub op 77k2, leuke meid misschien bedoel je die.Olga is gestopt en waar Naomi is weet ik niet.