Ik begin nu misschien een beetje op @Wandeleer te lijken ? maar is er nu helemaal niemand hier die Lisa op 26a K1 bezocht heeft?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb haar rond 19u de straat zien binnen lopen en vervolgens naar binnen zien gaan in de Hunsestraat.Voor de mensen die t geleen bezoeken, is sisi aanwezig? Hoor t graag
Thanks, plaatste je bericht net toen ik die van mij plaatsteHeb haar rond 19u de straat zien binnen lopen en vervolgens naar binnen zien gaan in de Hunsestraat.
Nee, vraag ook altijd om hun ID kaart of paspoort. Eerder geboren dan 1993 is een no-go.Jij bent zeker zelf van die leeftijd en houdt niet dames die één of twee jaar ouder zijn dan jij?
Dat is altijd een beetje afwachten bij haar, vanmiddag was ze ook even weg.Ja geen probleem hoor heren. Ben nu onderweg en zien wel wat de pot schaft
Correct.Is Roksan een Hongaarse die op k26k1 stond?
Misschien vind jij het geweldig maar het is onfatsoenlijk en niet netjes. Zo'n dame zou ik ook niet meer bezoeken eerlijk gezegd.net terug uit de doub, schitterend weer, maar weinig wandelaars, keuze zat heren! en de dames zitten te wachten ? loop naar mijn favo (één van de vele) gaat er net eentje voor mij naar binnen, effe sprintje naar het raam gordijntjes waren nog open ? vol voor het raam gaan staan zodat ze me zag haha, ze maakte een gebaartje zo van wacht effe een minuut, en ja hoor die vent naar buiten en ik naar binnen ? pfff perfect begin van het weekend. Effe sportschool, eten en als ik me goed voel ga ik haar vanavond weer verrassen ? ben er dan rond 10 uur ciao ?
weet je het zeker? ze verstaat nl wel albanees, er is een klein deel in roe waar albanees gesproken wordt misschien dat ze daar vandaan komt.Antonia is gewoon Roemeens?