Voormalig lid 22019
Stamgast
Wil eigenlijk helemaal niet gaanga je nog geen afkick verschijnselen krijgen?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil eigenlijk helemaal niet gaanga je nog geen afkick verschijnselen krijgen?
ufff wat zegt ze dan, als je voor de derde keer langs kwam?Wil eigenlijk helemaal niet gaanmaar morgen is haar laatste dag. Dus neem daarna even een pauze van het wandelen. Dure hobby. Kom er nu 9 dagen achter elkaar. Gisteren 3 keer op dezelfde dag bezocht en eergister 2 keer op dezelfde dag.
Hij heb de griep stevig te pakkenga je nog geen afkick verschijnselen krijgen?
Ze ziet gewoon Brinks geldtransport aankomen. Zo kijkt ze ook naar me.ufff wat zegt ze dan, als je voor de derde keer langs kwam?
Ben je er al weer?
kan je ook gelijk vragen wanneer ze weer terug komt broeder @LustigeHondZe ziet gewoon Brinks geldtransport aankomen. Zo kijkt ze ook naar me.
sow 9 dagen achter elkaar hoe doe je dat broeder? het lukt mij wel een paar achter elkaar te pompen op 1 dag maar niet dagen achter elkaar helaasWil eigenlijk helemaal niet gaanmaar morgen is haar laatste dag. Dus neem daarna even een pauze van het wandelen. Dure hobby. Kom er nu 9 dagen achter elkaar. Gisteren 3 keer op dezelfde dag bezocht en eergister 2 keer op dezelfde dag.
Niet gezien vandaagIemand theresa gespot op kamer 31..??
Jessica is aanwezig.broeder @Liklollie bedankt voor het duidelijke bezettings overzicht toppie kijk daar hebben we wat aan heb je niet toevallig in het midden Jessica gezien??
En volgens mij zit Teresa sowieso niet op 31 maar op 33.Niet gezien vandaag
Ze komt helaas niet meer terug broeder.kan je ook gelijk vragen wanneer ze weer terug komt broeder @LustigeHond
Soms massage als het niet gaat ahahasow 9 dagen achter elkaar hoe doe je dat broeder? het lukt mij wel een paar achter elkaar te pompen op 1 dag maar niet dagen achter elkaar helaas
Was de kinderbijslag weer gestort of zoWil eigenlijk helemaal niet gaanmaar morgen is haar laatste dag. Dus neem daarna even een pauze van het wandelen. Dure hobby. Kom er nu 9 dagen achter elkaar. Gisteren 3 keer op dezelfde dag bezocht en eergister 2 keer op dezelfde dag.
Over wie gaat dit in vredesnaam.... vaag gedoeZe komt helaas niet meer terug broeder.
Over deze dameOver wie gaat dit in vredesnaam.... vaag gedoe
Komt waarschijnlijk door de ramadamZo dan. wat is het rustig in de Doublet zeg
Toen ik hier 3 jaar geleden op Zondagavond kwam puilde de straat uit.
ja, want een lege maag neukt niet graagKomt waarschijnlijk door de ramadam
Oh ja, dat feest weer ja.Komt waarschijnlijk door de ramadam
Wel na zonsondergang maar alleen met de eigen partner…En geslachtsgemeenschap is niet toegestaan tijdens het vasten.
Lol zeker niet van een geloof maar ze doen het massaal, dus dan is ramadan vieren hypocrietOké, maar dat mag nooit.
Komt bij elke religie voor ook bij schijnheilige .AmenHey Johny walk.. komt bij elke gelovige voor. Niet alleen bij hun en toch vieren 'zij' kerstmis.