@WillieWorst expres tegen aan stoten als ze langs rijden zodat ze vallen. Dan leren ze het meteen af
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenvrijdag rond 13:00 zij was aanwezig.Is Antonia 75P K4 recent nog gespot? Ze werkt nog steeds overdag toch?
Vanmiddag ook gespot.Is Antonia 75P K4 recent nog gespot? Ze werkt nog steeds overdag toch?
Ruru al enige dagen niet gezien.Is Joanna aanwezig vanavond? En hoe is de bezetting op de Geleen? Staat Ruru er bijvoorbeeld. Scheelt mij anders weer een uurtje rijden
Dankje Paulus??Emily of Aimy van Geleenstraat 23?
Nog niet gezien.
Nikki zegt me niets.
Als je vrijdag door de Doublet stenen passage wandelt, dan bestaat de kans dat je een jonge dertiger bij een oude latina naar binnen zal zien stappen voor lekkere vieze dingen (pzc cim) ?Het is een beetje off topic, maar ik verbaas me regelmatig over wat ik vaak in de Doub zie gebeuren...in positieve zin.
Het is heel normaal als een jonge kerel (25 jaar ofzo) naar binnenstapt bij een dikke ouwe latina van 50+.
100% zeker is dat niet voor haar uiterlijk maar voor de lekkere vieze dingen die de dame met ze doet voor weinig.
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ik vind alles best, als men maar geniet.
Als je vrijdag door de Doublet stenen passage wandelt, dan bestaat de kans dat je een jonge dertiger bij een oude latina naar binnen zal zien stappen voor lekkere vieze dingen (pzc cim ?Het is een beetje off topic, maar ik verbaas me regelmatig over wat ik vaak in de Doub zie gebeuren...in positieve zin.
Het is heel normaal als een jonge kerel (25 jaar ofzo) naar binnenstapt bij een dikke ouwe latina van 50+.
100% zeker is dat niet voor haar uiterlijk maar voor de lekkere vieze dingen die de dame met ze doet voor weinig.
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en voorkeuren.
Ik vind alles best, als men maar geniet.
Ik zal iemand anders bedoelenDit is toch de oudere dame van het allerlaaste raam bij de pisbakken ? Heeft ze niet toevallig iets vn een gloryhole in haar kamer ?
Meidengek, ga je eens komen piepen misschien? ?Als je vrijdag door de Doublet stenen passage wandelt, dan bestaat de kans dat je een jonge dertiger bij een oude latina naar binnen zal zien stappen voor lekkere vieze dingen (pzc cim) ?
Het is een nogal indringerig geurtje, ik ben het er mee eens. Maar om er high van te worden? Hoe oud zou ze eigenlijk zijn?Nee, ik ben niet van de bejaarde sex, en als ik door die passage loopt krijg ik acuut astma van die rook lucht.
Ik weet niet wat daar gerookt wordt maar je zou er flink high van worden als je daar langer verblijft.