Voormalig lid 15278
Wandelaar
- 82
- 25/08/22
- 88
Zijn er nu veel dames? Me auto is kapot gegaan net.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is niet zo mooi, sta je nu langs de A12 te wachten op de wegenwacht?Zijn er nu veel dames? Me auto is kapot gegaan net.
Ik was alsnog gegaan met de trein. Alleen ben ik de naam van de dame vergeten. Veel bedelaars bij doublet. Maarja iedereen moet eten.Dat is niet zo mooi, sta je nu langs de A12 te wachten op de wegenwacht?
Mocht je alsnog gaan, dan zal ik maar even gaan kijken naar die chick, waar wandelbroeder @modjomaster het over had.
Hoe moeten we dat woord trekkers op vatten.Tientallen trekkers op weg naar Den Haag,
In de Telegraaf vanochtend. Hebben de DVP,s niet veel aan
met sm bordjeWelke Jennifer?
Raam was de heletijd dicht dus denk het wel hahaIs Carmen van Doubletstraat 37 K1 vandaag aanwezig?
van Geleenstraat 126 k3Welke Jennifer?
Nee afgelopen dagen heb ik wel een ander soms zien zitten maar niet degen die jij nu beschrijftZit Carmen niet op de zelfde kamer als Mickey, ik dacht dat zij een hongaarse dame is van een jaar of 35 a 36 en vaak met een sigaret in haar hand? Blonde lang haar met een slag en normaal figuur en ik schat een cup B.
Jennifer vandaag overdag niet gezienvan Geleenstraat 126 k3
Goed punt. Jenny van doublet 26a k3 aanwezig?
Mss mag ik de vraag anders stellen. Is het raam BOVEN 28/30 aan de straatkant in gebruik? Of staat het gordijn open en geen activiteit? Reactie wordt erg op prijs gesteldGoed punt. Jenny van doublet 26a k3 aanwezig?
Deze dusMss mag ik de vraag anders stellen. Is het raam BOVEN 28/30 aan de straatkant in gebruik? Of staat het gordijn open en geen activiteit? Reactie wordt erg op prijs gesteld.
bij K4 staan meestal Andra en Lori en bij 8K8 staat die kleine TMM Eda, bij 31k11 dat kleintje heb ik ook zien staan inderdaad wel leuk gezichtje 1 van de jongste Latina's de rest in die gallerij is allemaal oud en dikVanmiddag even wandeling gemaakt, wat nieuwe gezichten gezien in de Doubletstraat.
Op 8 k3 en k4 twee jonge slanke Roemeense dames.
In de witte passage 31 k11 een jonge kleine latina, met een wat verlegen uitstraling.
Iemand ervaring met een van de bovenstaande?
jaja die kamer is zeker in gebruik ik heb kleine blonde Anna nog gepompt in die kamer was wel koude kamer brrrDeze dus
Kamer was afgelopen maanden door Jenny (26a k3) in gebruik. Kleine oudere Latina met zwart haar, blanke huid en fantastische boobs. Is zij er al weer?jaja die kamer is zeker in gebruik ik heb kleine blonde Anna nog gepompt in die kamer was wel koude kamer brrr