Hansgereit
Newbie
- 4
- 06/09/22
- 0
Weet er iemand wat er gebeurd was gisteravond bij de geleenstraat hoorde een dame keihard schreeuwen en politie en ambulance was er.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKan iemand dit bevestigen?Bbw Jenny uit de witte pasage is ook weer aanwezig afgelopen dagen begreep ik?
Big black cock?Goed om te lezen dat ze vaker aanwezig is, ik hoop dat ze langer werkzaam is in de Geleenstraat. Ik wil "Dutch girl want BBC" sessie doen met haar.
Deze was zojuist niet aanwezigKan iemand dit bevestigen?
BedanktDeze was zojuist niet aanwezig
Ja, zij is vanmiddag aanwezig op haar vaste plek Doublet 31 k2Iemand die weet of crystal al weer terug is?
Heb haar 30 minuten geleden op haar plek zien staan bij 31K2Iemand die weet of crystal al weer terug is?
Ja, zij is vanmiddag aanwezig op haar vaste plek Doublet 31 k2
Ok bedankt, jammer dat ze haar telefoon uit heeft.Heb haar 30 minuten geleden op haar plek zien staan bij 31K2
ben rond 20.00 bij haar geweest, dus die is er hoor.Kan iemand dit bevestigen?
Dan was ze bezet, kan ik bevestigenDeze was zojuist niet aanwezig
Nice, kamer 14 zoals gewoonlijk?ben rond 20.00 bij haar geweest, dus die is er hoor.
Gisteravond op k14 gezienKan iemand dit bevestigen?
Ahahah ik ga binnenkort wel even langs.Ik denk dat @JongenuitdeJordaan bij Linda langs is geweest
Yes, in ieder geval altijd vanaf 18.00.Nice, kamer 14 zoals gewoonlijk?
Hoi Tom, ik ben erg benieuwd naar dit filmpje. Zelf ben ik al jaren opzoek naar Janna. Zon heerlijke geile vrouw. Jammer dat ze niet meer in Alkmaar aanwezig is....@dezert . Ik vermoed dat er veel dames zijn die je kan filmen tijdens de daad als je maar extra betaald, daar draait alles om. Vaak betaal ik bij de dames meer en dan vragen ze ook wat je wilt en dan zou je het kunnen vragen. Natuurlijk onherkenbaar dus geen gezicht filmen. Zo heb ik jaren geleden in Alkmaar een rijpere dame tijdens de sex gefilmd. In de inmiddels gesloten derde passage haar naam was Janna (Slo) voor de oud Hookers leden die dit lezen. Ze wilde natuurlijk wel het filmpje achteraf bekijken om te beoordelen of je niet haar gezicht had gefilmd. Het is leuk voor een keertje en achteraf kan je nog nagenieten.
Zojuist ook gezien.Linda is vandaag in de Geleenstraat 98 k1.
Top Paulus ... DankjewelZe is aan het werk. Overdag waarschijnlijk 51 k7.
Ik loop haar ook steevast voorbij tegenwoordig!Antonia heh ahah, ik dacht ook gelijk aan mijn laatste slechte bezoek bij haar, stomme trut dat ze is. Ze is gewoon een TMM voor mij.
Toen ik haar zag dacht ik dat dus ook.
Helaas heb ik haar nog niet kunnen bezoeken. Test jij haar even uit?op 7K3 doubie stond van de week een mooie dame met zwart lang haar heeft 1 van jullie broeders haar al bezocht ik hoor het graag ze heeft bekend lief gezichtje geen tatoes slank postuur cup b borstjes niet al te groot 1.60