Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
je zag niet Lorie zie mijn review :
Al jou recensies lijken net allemaal hetzelfdešŸ˜‚, hoe vaak ga je naar de hoeren?? Het lijkt alsof je meer dan 1 keer in de week gaat, klopt dat?

Dame op 12 met bril had ik vorig jaar bezocht. Ze is een tijdje weggeweest. Zie review

Rond het avond eten begon het te kriebelen. Zonder nadenken naar de burgerrups gewaggeld en ineens stond ik in de doubletstraat met me termischelans. Lang zoeken hoefde niet want op 1a/k2 stond mij toppertje te wachten. Zonder blikken of blozen zo naar binnen gestapt en weer een geweldige 20minuten beleefd. Toppertje 1ste klas geen gezeik gewoon waar voor je geld!

Is 1keer in de week vel dan?(vraag dit voor een vriend)
Ja dat is 4 keer in de maand, dat is voor mij al veel. Dit heb ik ook nog nooit gedaan.
Ik ben 6 weken geleden voor het laatst geweest.
Maar voor de een is het veel en voor de ander is het weinig, ieder voor zich.
Ik kan wel zien welke leden echt verslaafd zijn aan hoeren. Als je wekelijks gaat ben je gewoon verslaafd.

In de mooie tijden waar de dames in de doublet 25 euro vroegen ging ik echt 2a3 per week. Gewoon omdat het zo goedkoop wasšŸ¤Ŗ. Nu alles duurder is geworden ga ik nu 1x per week en soms om de week. Tsja ben ik dan ook verslaafd?
gemiddeld denk eens in de drie weken.
Maar ik heb vaak dat ik weken niet ga, maar ook wel eens periode dat ik elke week ga.
In de winter heb ik vaak wat minder zin dan in de zomer.

Terug
Bovenaan Onderaan