Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMomenteel aanwezig.Werkt Anaïs van geleenstraat 110p momenteel?
Tot hoe laat werkt ze meestal? Ik kan pas in de avondMomenteel aanwezig.
Nina werkt op 74 k3 en is aanwezig.Heeft iemand Nina onlangs nog gespot? Geleen 74k1. Heb haar al een tijdje niet meer gezien.
Kak. Ben haar al zo vaak misgelopen...Nina werkt op 74 k3 en is aanwezig.
Kortom je doelt op de "drerries"Er wordt niet zo zeer onderscheid gemaakt op etniciteit door de politie , maar ik bedoel dat het vaak jongeren zijn met een migratie achtergrond die in groepjes hangen. Bij de " blanke" medelanders zie je dat wat minder.
Thnx! Ik ben dan pas en wil 'r liever niet mislopen. Hopelijk werkt ze dit weekend nogIk heb het haar gevraagd, Anaïs werkt tot een uur of 2100 of 2200.
Meesteres Ice hunsestraat37 boven de ingang vd de passage die zou je het kunnen vragenWelke meesteres bij de Geleenstraat is vandaag aanwezig die die je ook mag beffe en intiem in de middag
De meeste Roemeense dames die werkzaam zijn hebben een zigeuner achtergrond, dus niet zo verwonderlijk dat je bovenstaande bezigheden toe deelt aan deze dames.De Roemeense dames die hier zitten hebben dezelfde manier van werken. Ik zou ze bijna onder zakkenrollers scharen.
ik denk dat je dit beter in het Duisburg topic kan plaatsen want hier gaat het over de dames in de hofstad.Ik was naar Duisburg. Het was een nachtmerrie. Flats vol met Roemeense verslaafde en oplichters. Ik ben respectloos behandeld en opgelicht. Wat een vernedering. Ik heb er nogsteeds buikpijn van.
Nee, dat is niet de engeIs dat de enge of zijn er nog meer
Deze dame bro, ik loevvvv haarrr dooddd. Dikke reet dat ze heeft, ze mag gwn op mijn gezicht zitten voor een half uurHallo, heeft er iemand ervaring met voor mij een nieuwe gezicht. Geleenstraat links eerste kamer 98 onder het kamer met bordje "te huurling"
Mooi meisje met een heerlijke lichaam zwart haar
Doet ze ook aan smDeze dame bro, ik loevvvv haarrr dooddd. Dikke reet dat ze heeft, ze mag gwn op mijn gezicht zitten voor een half uur
Wel als ze een half uurtje op je gezicht gaat zittenDoet ze ook aan sm
ik heb ergens gehoord dat Jessica in april of mei weer terug komt, maar ik vrees dat ze dan te dik voor mij is, want iedere keer als ze terugkomt neemt ze een paar extra kilootjes mee.Van de week overdag weer gewandeld in de Doubletstraat. Ik noem het altijd het walhalla maar nu was het echt heeel treurig . Voor de liefhebbers op de plek van Coco of 1 raam ernaast stond wel een knappe Oostblok met gigantische tieten en leuk koppie.
Verder zag ik een nieuwe lekkere volle latina op de plek van Bbw jazmín staan. Kamer 26 uit m'n hoofd. Kwam niet spontaan over maar was wel nieuw voor mijn gevoel. En een lekkere dikke kont.
Uiteindelijk op safe gespeeld. Ik heb hier ooit eens gelezen dat Betina een zekerheid is. Ik naar binnen . Stond er naast haar een oude Braziliaanse , genaamd Fatima . Ik gek doen en ze beide tegelijk voor 100 gepakt. Wat een drama. Nul passie of sensualiteit. Snel weg gegaan. En voor het eerst dat ik dingen op deze pagina lees die mij teleurgesteld hebben. Betina was nog de slechtste van de twee. Lang verhaal kort. Wie weet wanneer de dame met dikste kont van de Doubletstraat weer terug is ? Jessica . @Rony80 weet jij dit ?
ja broeder gisteren was ze aanwezig hihihLolita Arina? Yummy Yummy Yummy!
Ik weet niet man, maar zij is alleen maar bezig met haar telefoon. En ze lacht bijna niet, ik zie veel mannen staren en vragen maar ze gaan niet naar binnen, ik denk dat het komt door haar houding.Doet ze ook aan sm