Misschien dat het bijgevoegd kan worden bij plattegrond en info.Zou het een goed idee zijn dat er een apart topic gestart kan worden ivm vragen/advies over parkeergeld? Daar gaat het hier inmiddels de voorbije 2 pagina's enkel nog over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien dat het bijgevoegd kan worden bij plattegrond en info.Zou het een goed idee zijn dat er een apart topic gestart kan worden ivm vragen/advies over parkeergeld? Daar gaat het hier inmiddels de voorbije 2 pagina's enkel nog over.
Om in de Jacob Catsstraat te kunnen komen, zul je vanaf de andere kant aan moeten rijden. Dat houdt in dat je vanaf het Rijswijkseplein de Waldorostraat in moet rijden en bij de kruising met het viaduct, rechtsaf de Vaillantlaan op rijden. Vanaf de Vaillantlaan dan weer rechtsaf de Hoefkade op totdat de bij de kruising met de Jacob Catsstraat bent. Met dank aan wethouder van Asten met zijn poller fixatie. Er staat er namelijk één op de Hoefkade thv het politiebureau…Ik ben al een tijdje niet in den Haag geweest maar ik rij altijd van het Rijswijkse plein de Hoefkade op tot ik de Koningstraat voorbij ben en dan de eerste rechtsaf , ik geloof de Jacob Cats straat in en dan zowat aan het eind daarvan is zo'n sportveldje met een appartementen gebouwtje op de parkeerplaats daar kan je altijd je bolide makkelijk kwijt zonder veel te hoeven steken of draaien , kost geloof ik ook 2 Euro per uur als ze het nog niet verhoogd hebben en was op bepaalde uren gratis (dat zullen ze wel veranderd hebben ben ik bang)
Als ik daar sta betaal ik altijd om me niet te hoeven haasten voor 2,5 uur ( Bij Yellow brick of zo betaal je natuurlijk wel een percentage kosten maar je betaald geen uur voor Jan Lul als je met anderhalf uur wel weer klaar bent
Ik ben echter nog van de tijd dat telefoons draaischijven hadden en heb me nog nooit zo verdiept in dat soort apps
Laten we eerlijk wezen , de parkeerkosten zijn ook niet wat deze hobby duur maken natuurlijk
Blijkbaar voelt niemand de behoefte iets over de dames te schrijven.. dus is dit beter dan niks toch?Zou het een goed idee zijn dat er een apart topic gestart kan worden ivm vragen/advies over parkeergeld? Daar gaat het hier inmiddels de voorbije 2 pagina's enkel nog over.
Ik ben het met jou eens, ik was er gisteravond ook heel even. De dames op de wallen zijn wel heel erg knap en ze doen ook niet arrogant en verwaand en ze benaderen je ook vriendelijk en leuker. Alleen de prijzen zijn te hoog.Met de dames in Den Haag is het precies het tegenovergestelde.Ik kom net van de wallen (Amsterdam) en er stonden veel hele knappe dames. Ze waren ook veel leuker in omgang dan de doubletdames eerlijkgezegd. Wat zijn er eigenlijk veel chagerijnen bij Doublet...
Is dat sinds kort dan ? Zoals ik schreef ben ik al een tijdje niet geweest maar zo kwam ik er altijdOm in de Jacob Catsstraat te kunnen komen, zul je vanaf de andere kant aan moeten rijden. Dat houdt in dat je vanaf het Rijswijkseplein de Waldorostraat in moet rijden en bij de kruising met het viaduct, rechtsaf de Vaillantlaan op rijden. Vanaf de Vaillantlaan dan weer rechtsaf de Hoefkade op totdat de bij de kruising met de Jacob Catsstraat bent. Met dank aan wethouder van Asten met zijn poller fixatie. Er staat er namelijk één op de Hoefkade thv het politiebureau…
Nou , ja ieder zijn mening zullen we maar denkenIk ben het met jou eens, ik was er gisteravond ook heel even. De dames op de wallen zijn wel heel erg knap en ze doen ook niet arrogant en verwaand en ze benaderen je ook vriendelijk en leuker. Alleen de prijzen zijn te hoog.Met de dames in Den Haag is het precies het tegenovergestelde.
In de Doublet zijn de meeste dames veeel minder knap van uiterlijk en zijn ze super arrogant en brutaal en doen ze alsof ze heel wat zijn terwijl ze niets voorstellen. En hetzelfde geldt ook voor een aantal dames uit de Geleen. Ik irriteer mij gewoon heel erg aan dat diva gedrag terwijl ze helemaal niets voorstellen, op de Wallen zijn de dames super knap en hebben ze dat helemaal niet. Ik begrijp niet dat het zo erg kan verschillen…
Dit herken ik wel van de Roemeense dames, die in de Doublet staan, uiteraard niet allemaal maar wel de dames van de panden 10, 12, 16 en 18. Maar dit is al een hele tijd gaande, dit zijn ook de dames die vinden dat ze meer waard zijn dan de meeste dames in de Doublet, gezien zijn nog steeds een bordje van € 50,00 hebben hangen, terwijl ze er echt niet mooier uitzien dan de andere dames, of een betere dienstverlening geven.In de Doublet zijn de meeste dames veeel minder knap van uiterlijk en zijn ze super arrogant en brutaal en doen ze alsof ze heel wat zijn terwijl ze niets voorstellen. En hetzelfde geldt ook voor een aantal dames uit de Geleen. Ik irriteer mij gewoon heel erg aan dat diva gedrag terwijl ze helemaal niets voorstellen, op de Wallen zijn de dames super knap en hebben ze dat helemaal niet. Ik begrijp niet dat het zo erg kan verschillen…
Deze dame bezocht ik enkele jaren geleden vaak ! Voor het laatst een jaar geleden zien ze was toen afgevallen helaas. Want ze had idd een gigantisch achterwerk. Stond meestal witte passage achter in de hoekLuvia aanwezig vandaag? Forse donkere dame met grote kont.
ik denk dat je cristina bedoeld, Ze heeft aardige benen en billen, maar voor jou doen, valt het best meeDag collega's, ik ben afgelopen week twee keer in de Doubletstraat Geweest. Op de maandag en donderdag. Ik moet zeggen het stond goed vol. En voor ieder wat wils ! Dus je zal deze tijd denk ik niet voor "lucht" naar de straat komen.
Een dame in de witte passage viel mij op. Witte passage kamer 9
Uiterlijk : jong ergens rond de 25, erg knap en een gigantisch onderstel. Dikke benen en billen. Komt enorm arrogant over kijkt je niet echt aan en zit vaak met haar benen tegen het raam omhoog . Iemand een naam of ervaring? Maak er verder een mooi weekend van. De keuze is reuze
Bedankt fast rony ! Dit is haar denk ik ja. Praat inderdaad veel met haar mede dames. Ze zag er donderdag wel aardig uitgedijd uit moet ik zeggen. Bezetting was ook prima vond ik donderdagik denk dat je cristina bedoeld, Ze heeft aardige benen en billen, maar voor jou doen, valt het best mee
Vaak is ze druk aan het praten met een van de andere meiden, op zich is ze best aardig, maar komt soms wat ongeintresseerd over.
Ik heb haar ook afgelopen donderdagmiddag.
Recensie - Cristina (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k9
Vorige week woensdag heb ik een herhaalbezoekje gebracht bij Cristina, twee jaar geleden heb ik haar ook bezocht na de coronasluiting. Ik had eigenlijk een andere dame in mijn hoofd om te bezoeken, maar kon deze Colombiaanse sexgodin niet weetstaan, ze is vrij lang voor een latina en heeft een...www.girlsreview.nl
Ik heb onderweg naar huis van Rotterdam bezoekje. Even weer geprobeerd, en eindelijk is het eentje geluk en morgen ga ik dan eindelijk. Ben benieuwd.Same here.. allemaal laatst gezien 11.00.. of gewoon geen reactie.
ze is stevig met een heel klein buikje, maar niet storend. Ze is best wel aardig, maar ik denk dat je bij haar de eerste stap moet zetten, ze is bij mij altijd wel in voor een kort of lang praatje. Volgens mij houd ze daar wel van. Ze staat ook vaak samen met een andere meid op de gang, dan is ze makkelijk benaderbaar.Bedankt fast rony ! Dit is haar denk ik ja. Praat inderdaad veel met haar mede dames. Ze zag er donderdag wel aardig uitgedijd uit moet ik zeggen. Bezetting was ook prima vond ik donderdag
Ik zou me daar niet zo druk om maken, de dames weten wel, dat je een "player " bent. De volgende keer lacht ze gewoon weer vriendelijk naar je. Vergeet niet dat de latina dames vaak veel roddelen onder elkaar over klanten die hun bezoekt, dus de meeste dames die je bezoekt, weten vaak wel welke dames je nog meer bezocht heeft.Afgelopen donderdag niet naar een dame ga waar ik vaak geen ga. En meteen was ze chagrijnig keek ze mij niet meer aan en deed arrogant. Heb dit wel vaker gehad dat ik dan een keer kwam en de service meteen slecht wAs en anders
Dat heb ik ook gemerkt, ik was een keer bij eentje en die vroeg, ''ben ik de vierde? Ik weet alles"Vergeet niet dat de latina dames vaak veel roddelen onder elkaar over klanten die hun bezoekt, dus de meeste dames die je bezoekt, weten vaak wel welke dames je nog meer bezocht heeft.
Dat verbaast mij niks. de dames zien meer dan je denkt.Dat heb ik ook gemerkt, ik was een keer bij eentje en die vroeg, ''ben ik de vierde? Ik weet alles"
Daar klopte niks van want ze was de derde...
Ik bezocht de dames op de wallen toen het nog 50 was voor p+n. Ik heb nog nooit een dame bezocht met als start tarief 100 dat is voor mij te duur voor zo kort en alleen p of alleen n. Maar ik heb dat vaker gelezen dat bezoekers een tissue met een gat om een lul krijgen, gelukkig heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt en ook niet dat ik een hand aan het neuken bent. Ik heb 1 keer een slechte ervaring gehad bij een dame die ik voor 100 had bezocht en dat was voor 45 min inclusief p+n beffen/rimmen en eenmaal binnen begonnen we opeens heftig te zoenen en tongzoenen ze stopte mijn lul zonder condoom in haar kut zonder dat we dat hadden afgesproken. Maar dat was de 1e bezoek de 2e bezoek was gewoon hetzelfde alleen niet meer neuken zonder condoom, maar toen we eenmaal binnen waren zei ze opeens 20 min terwijl ze kort daarvoor nog zei 45 min, ik zei net zei je nog 45 min toen zei ze opeens nee toen zei ik dat ik wegging en toen zei ze ik kan jou max 30 min geven, ik heb het gedaan maar het was gewoon niet meer als de 1e bezoek. Kuthoer dat ze is ze was gewoon aan het liegen. Maar voor de rest heb ik verder geen slechte ervaringen gehad op de wallen.Ja de meeste dames vragen op de Wallen 100€ voor p+n en dan mag je meestal ook maar één standje. Ik ken wel een aantal toppers die zijn niet zo. Daarnaast heb ik ook wel eens gehad dat er een tissue met een gat erin om je snikkel gaat. De Wallen is toch wel anders. Voorheen kon je in de Doubletstraat drie dames bezoeken voordat bedrag. Maja alles verandert.. alles wordt duurder.
Owja wat ook vaak op de Wallen voorkomt is, dat je een hand aan het neuken bent.
Ja ik zie haar ook voor het eerst. Ziet er lekker uit in een lichtgroene bikini. Ben benieuwd…Vandaag staat er een mooie blonde dame, vriendelijk ogende dame op geleen 84k4. Ook te herkennen aan een tattoo bij dr lies. Heeft iemand al ervaring met haar?
Dan ben jij vooral overdag op de Wallen? 'S avonds ga je geen dame vinden die voor 50€ wil p+n.Ik bezocht de dames op de wallen toen het nog 50 was voor p+n. Ik heb nog nooit een dame bezocht met als start tarief 100 dat is voor mij te duur voor zo kort en alleen p of alleen n. Maar ik heb dat vaker gelezen dat bezoekers een tissue met een gat om een lul krijgen, gelukkig heb ik dat zelf nog nooit meegemaakt en ook niet dat ik een hand aan het neuken bent. Ik heb 1 keer een slechte ervaring gehad bij een dame die ik voor 100 had bezocht en dat was voor 45 min inclusief p+n beffen/rimmen en eenmaal binnen begonnen we opeens heftig te zoenen en tongzoenen ze stopte mijn lul zonder condoom in haar kut zonder dat we dat hadden afgesproken. Maar dat was de 1e bezoek de 2e bezoek was gewoon hetzelfde alleen niet meer neuken zonder condoom, maar toen we eenmaal binnen waren zei ze opeens 20 min terwijl ze kort daarvoor nog zei 45 min, ik zei net zei je nog 45 min toen zei ze opeens nee toen zei ik dat ik wegging en toen zei ze ik kan jou max 30 min geven, ik heb het gedaan maar het was gewoon niet meer als de 1e bezoek. Kuthoer dat ze is ze was gewoon aan het liegen. Maar voor de rest heb ik verder geen slechte ervaringen gehad op de wallen.
Dit was 2 jaar geleden dat ik die dame had bezocht en ik was daar toen ook een tijdje niet geweest. En ik bezocht haar in de avond. Maar je hebt gelijk 50 voor p+n ga je niet vinden in de avond. Maar goed ik ga niet meer naar Den Haag ik was er 2 weken geleden en vorige week geweest na 3 maanden ofzo ik had toen Andra bezocht en nog eentje in de Geleen. Maar voor mij hoeft het niet meer, ik moet zeggen Andra vind ik tot nu toe de beste dame die ik kan bezoeken in Den Haag zij doet noooit moeilijk en ze weigert mij nooit en ze is gewoon chill ze heeft echt een top karakter. Zij is echt heel anders dan vele dames in Doublet en Geleen. Ik vind het alleen vervelend dat Lori mij altijd in de gaten houd.Dan ben jij vooral overdag op de Wallen? 'S avonds ga je geen dame vinden die voor 50€ wil p+n.
Lori heb ik al in geen tijden gezien. Misschien dat Lori een oogje op je hebt?Dit was 2 jaar geleden dat ik die dame had bezocht en ik was daar toen ook een tijdje niet geweest. En ik bezocht haar in de avond. Maar je hebt gelijk 50 voor p+n ga je niet vinden in de avond. Maar goed ik ga niet meer naar Den Haag ik was er 2 weken geleden en vorige week geweest na 3 maanden ofzo ik had toen Andra bezocht en nog eentje in de Geleen. Maar voor mij hoeft het niet meer, ik moet zeggen Andra vind ik tot nu toe de beste dame die ik kan bezoeken in Den Haag zij doet noooit moeilijk en ze weigert mij nooit en ze is gewoon chill ze heeft echt een top karakter. Zij is echt heel anders dan vele dames in Doublet en Geleen. Ik vind het alleen vervelend dat Lori mij altijd in de gaten houd.