ik zou gewoon de volle 6000 gevenVolgende week ben ik in Oekraine.
Omzet volgende week is 6000 euro (in 1 week).
Sarah ga ik na mijn deployment als eerste zien.
Hoeveel zal ik haar geven?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik zou gewoon de volle 6000 gevenVolgende week ben ik in Oekraine.
Omzet volgende week is 6000 euro (in 1 week).
Sarah ga ik na mijn deployment als eerste zien.
Hoeveel zal ik haar geven?
beide terugsturenDie vrouwelijke junk werd vandaag de straat uit gejaagd, ze kwam binnenlopen en begon gelijk tegen een marokkaan te schelden, die begon 2x zo hard terug te schelden en gooide zijn jas op de grond, klaar om te vechten
Die vrouwelijke junk blijft gewoon terugkomenbeide terugsturen
weet iemand op welke tijdens zij werkt?Stella van Geleenstraat 23 k7 is weer terug.
Die mooie van 31 k8?
Vriendelijke dame .... Maar als je ziet hoe vaak ze vrij is.....terwijl ze misschien wel de mooiste van de Doublet is......zegt dat genoeg
Hier wordt ook nog iets gezegd over haar werktijden: https://www.smdome.com/kinkygirl-stella-weer-in-den-haag-in-luxe-sm-kamer/weet iemand op welke tijdens zij werkt?
lees op internet verschillende berichten.
- de kinky adv geeft aan 10-23u (https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/den-haag/582099-stella)
- kinky devils zegt 18u-0:30 (https://www.kinkydevils.nl/kinkygirl-stella/about-kinkygirl-stella/)
is er overigens een kans dat je haar achter de raam tegen komt of moet je sowieso een afspraak maken?
Inmiddels is het gordijn open, dus Stella is aanwezig.En momenteel is haar gordijn dicht, dus ze is niet aanwezig.
31k2 is al jaren de kamer van Cristal.Zijn Mely (31k2) of Kathalina (11/25k12 geloof ik) in de Doublet nu aanwezig?
31k2 is al jaren de kamer van Cristal.
Wie is Mely ?
Stond om 15:15 gewoon vrij. Weliswaar niet gevraagd of ze op een afspraak stond te wachten, maar daar leek het niet op.Inmiddels is het gordijn open, dus Stella is aanwezig.
Dit zit daar al een tijdje niet meer.Recensie - Mely, Den Haag, Doubletstraat 31 k1
Vanmiddag begon het te kriebelen en naar de Doublet gewandeld. Bezetting was mager, maar in passage 31 zijn de afgelopen maanden wat Columbiaanse dames gestart. Eigenlijk kwam ik voor Christina van k9, maar de wat oudere dame op k2 zocht oogcontact. Zag er lekker hoerig uit. Even naar Christina...www.girlsreview.nl
Jazeker, ze wisselt van kamer in de passage.is Mely Colombiaans?
Ook benieuwd naar ik lees meeHeren, weet iemand een leuke dame werkzaam in Doublet met een tepelpiercing(s)?
hey dat heb ik geschreven ze blijft een toppertje die Jessica mooi zwart haar mooi gezicht lekkere tieten en strakke kut goeie service blij dat ze er weer isIk had ook een recensie geschreven over haar, maar kan deze gek genoeg niet vinden.
Het gaat om deze dame:
Recensie - Jessica (Roe), Den Haag, Doubletstraat 20k1
nou laat ik de aftrap met Jessica maken eigenlijk nog nooit een recensie geschreven maar nu toch Bij lieve en mooie Jessica naar binnen gegaan het smalle trapje naar boven en gelukkig boven mooie ruime kamer, Gelijk met tool gewassen en plaats genomen op bed, Jessica heeft me eerst heerlijk...www.girlsreview.nl