Daar is ze ook zeer vaak, al vele jaren.
Klopt inderdaad. Ik heb haar een aantal keer in de Geleenstraat gezien. Ik negeer haar gewoon. Dat is het beste wat je kunt doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar is ze ook zeer vaak, al vele jaren.
Oké. Toch bedankt dan rony82Ik haal beide dames altijd door elkaar, ik dacht altijd dat de dame die jij beschreef Camela was, voor de rest behalve dan de naam klopt mijn beschrijving wel.
Ze loopt de hele dag heen en weer volgens mij. Ik zie haar regelmatig tussen beide straten inlopen van de 1 naar de andere straat .Het heeft te maken met het imago van de staat, ik wist niet dat zij ook al op de geleenstraat is gesignaleerd.
Dan maakt ze in ieder geval wel haar 10.000 stappen per dag.Ze loopt de hele dag heen en weer volgens mij. Ik zie haar regelmatig tussen beide straten inlopen van de 1 naar de andere straat .
Wanneer wordt die tandeloze indo junkie eens de straten ontzegd... Stond vandaag ook weer iedereen uit te schelden en te bedreigen. Lijkt me toch dat de kamerverhuurders en de dames hier ook baat bij hebben.
Ik denk vroeger wel toen ze nog tippelde in de Waldorpstraat.Doet ze wel pzc en tongzoenen?
En toch heb ik liever haar dan die Turk met zijn drankjes kar in de Doublet. Die vind ik pas irritant. Ik snap ook niet dat hij een vergunning heeft om drankjes te verkopen. Een groot deel van dames moeten hem ook niet.Ze scheldt ook tegen Nederlanders.
Die mooie van 31 k8?Heeft iemand ervaring met een dame uit Costa Rica in Doublet? Haar naam begint met de M.
Denk niet dat die Turk een vergunning heeft. Soort van gedoogbeleidEn toch heb ik liever haar dan die Turk met zijn drankjes kar in de Doublet. Die vind ik pas irritant. Ik snap ook niet dat hij een vergunning heeft om drankjes te verkopen. Een groot deel van dames moeten hem ook niet.
Wat een irritante vent is dat, staat ook altijd met zijn kar bij Ebru zijn raam, en iedereen houd hij in de gaten, en met zijn onfrisse kop, zit hij verlekkerd naar de jonge meisjes die zijn kleindochter hadden kunnen zijn op pand 10 en 12 te kijken, Het zal mij niks verbazen dat die man een pedofiel is. Wat een vieze vent is dat. Ik snap ook niet dat hij getolereerd wordt door de uitbaters.Denk niet dat die Turk een vergunning heeft. Soort van gedoogbeleid
Dat type mensen zie je toch in alle grote steden vooral bij stations, winkels., heeft niets met de straat te makenHet heeft te maken met het imago van de staat, ik wist niet dat zij ook al op de geleenstraat is gesignaleerd.
Ik had naar de prijzen geinformeerd, 50 + 50 voor pzc, toen ze voor 69 ook 50 extra wou dacht ik, laat maarHeeft iemand ervaring met Sara in de Geleenstraat? Mooie blonde dame met bril op.
Dat is wel een beetje greedyIk had naar de prijzen geinformeerd, 50 + 50 voor pzc, toen ze voor 69 ook 50 extra wou dacht ik, laat maar
Ja ik ga toch geen 50 betalen voor standje 69Dat is wel een beetje greedy
nee inderdaad, alleen voor een likje aan de kut. hmmm, het moet niet gekker worden. Het zal niet lang meer duren voordat er een dame is die voor een " intake" ook al geld gaat rekenen,Ja ik ga toch geen 50 betalen voor standje 69
Beffen houdt ik niet van, ik was eigenlijk van plan om een likje in haar kont te gevennee inderdaad, alleen voor een likje aan de kut. hmmm, het moet niet gekker worden. Het zal niet lang meer duren voordat er een dame is die voor een " intake" ook al geld gaat rekenen,
ik hou ook niet van beffen, soms in prive situaties wil ik het wel eens doen, maar niet van harte. Ik doe het dan alleen om mijn bedpartner te plezieren.Beffen houdt ik niet van, ik was eigenlijk van plan om een likje in haar kont te geven
Jongens wat is dit voor onzin? Is gewoon een grappige vent die wat leven in de brouwerij brengt. Ik vind het altijd wel leuk als hij er is.Wat een irritante vent is dat, staat ook altijd met zijn kar bij Ebru zijn raam, en iedereen houd hij in de gaten, en met zijn onfrisse kop, zit hij verlekkerd naar de jonge meisjes die zijn kleindochter hadden kunnen zijn op pand 10 en 12 te kijken, Het zal mij niks verbazen dat die man een pedofiel is. Wat een vieze vent is dat. Ik snap ook niet dat hij getolereerd wordt door de uitbaters.
Vind je? het is een chagrijnige vent zonder enig toegevoegde waarde.Jongens wat is dit voor onzin? Is gewoon een grappige vent die wat leven in de brouwerij brengt. Ik vind het altijd wel leuk als hij er is.
Tsja dat hoort bij stedelijk leven. Ik vind die doublet en Geleen zo ongezellig. Hij brengt wat kleur met z'n muziek.Vind je? het is een chagrijnige vent zonder enig toegevoegde waarde.
Dat is onzin, ik vind die Turkse muziek van hem gewoon irritant. Bovendien is het gewoon een viespeuk.Tsja dat hoort bij stedelijk leven. Ik vind die doublet en Geleen zo ongezellig. Hij brengt wat kleur met z'n muziek.