Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand vandaag Ana op Doublet 73 gespot? Ben van plan om morgen haar babykamer te wittenšŸ˜ maar ik kom van ver dus moet ik zekerheid hebben dat ze er morgen is. Ben vorige week vrijdag voor het eerst eens hĆ©Ć©l ondeugend geweest met haar en heb er nog eens zin in.šŸ˜
ik zal die vraag of Ana er is, morgen ook even stellen. Dinsdag is normaliter een dag met een matige bezetting en ook een dag dat veel dames een vrije dag nemen. Ik ben vorige week dinsdagmiddag wezen wandelen maar de bezetting was vrij povertjes, wel had ik voor het eerst Sandra op 29 gezien, wel veel over gelezen en gehoord maar nog nooit gezien.

Ik denk dat we er geen last van zullen hebben.
Doublet ook niet.
De raambuurten liggen in een redelijk veilige locatie, nooit problemen met demonstraties op het Malieveld enzo.
Ligt er misschien wel aan vanaf welke kant je komt.

Weet iemand of er een dame vandaag aanwezig is die aan pzc, cim, deepthroat doet maar ook mouth/face fuck toestaat? Weet dat claudia eerste 3 toe staat, maar ze houdt de regie in eigen hand. Zou een keer mijn dominantie de ruimte willen geven.

1024x576a.jpg
Voor zo'n naaigehalte moet je wel in Den Haag zijn maar niet in de raambuurten.

Tijdje niet in de doub geweest, maar wat een teleurstelling vandaag in de doubletstraat. Weinig dames en wandelaars aanwezig eind in de middag. Ik snap wel dat we allemaal op achteruitgaan na de aankondigingen op Prinsjesdag, maar dit was wel heel dramatisch.

Snel doorgereden naar de Geleen en me prima vermaakt. Reviews volgen snel.

Nou ik probeer sinds 2 weken een afspraak met mijn 'vaste dame' te maken en no way dat het lukt. De dames die een beetje goed zijn hebben het nog steeds retedruk en de priveontvangstdames idem dito.
Ik heb niet het gevoel dat de vraag minder is oid.
Maar goed, vrijdag op pad en dan zie ik het met eigen ogen.

Nee; maar het speelt wel mee. Je gaat gemakkelijker een bezoekje plegen voor 35ā‚¬ dan voor 50ā‚¬ wat sommige, vooral populaire dames vragen. Lisa en Ebru bijvoorbeeld kosten dat laatste waardoor ik ze minder bezoek.

Onze koopkracht gaat op achteruit en alles wordt duurder etc. Daarom dat het zo rustig was in de doub. Was niet serieus bedoeld šŸ™‚.
De dames hebben daar nu inderdaad al last van. Gistermiddag en avond was het rustig in de doublet met kijkers en kopers. Maar het verdient nog makkelijker en beter dan werken bij de macdonald's.

Terug
Bovenaan Onderaan