Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMee eens maar je vraagt je toch af hoe dat komt, in de Poeldijksestraat destijds zaten veel meer dames dan nu in de Doublet en daar waren voldoende klanten voorIk gok dat over een paar jaar alles "gedoogd" illegaal is.
Ramen opgekocht door projectontwikkelaars om dure woningen van te maken, en clubs gesloten omdat er te weinig dames zijn. Een zwart scenario, maar de lijn is al jaren meerwaards, en de bodem is niet ver meer.
Dit word natuurlijk wel al jaren geroepen. Ik houd mij vast aan het feit dat er net een compleet nieuwe straat gelegd is in de Doubletstraat. Wat serieus geld gekost heeft. Om vervolgens de boel te sluiten lijkt mij ( hopelijk ) stug.Raamprostitutie moet weg en Escher-museum komt in oude ambassade
Het vrijdag gepresenteerde coalitieakkoord telt bijna 100 pagina’s en beschrijft welke kant D66, VVD, GroenLinks, PvdA en CDA de komende jaren op willen met Den Haag. Enkele in het oog springende plannen op een rij.www.ad.nl
Donkere wolken ............
Dat kan je wel zeggen, eerst zat daar een superaardige Irakees, waar je altijd een leuk praatje mee kon maken.lees naast het winkeltje met super onaardige verkopers
De dames zelf verspreiden altijd de meest gekke geruchten daar zou ik maar niet te veel naar luisteren. De pandjesbazen zijn ook ondernemers en die zien best in, dat er grenzen zijn aan de huurprijzen en zonder dames geen inkomsten voor de pandjesbazen. Het is een vicieuze cirkel waar iedereen elkaar nodig hebt.Ik sprak een dame gisteren en de huurprijzen in de Doublet gaan gigantisch omhoog de aankomende weken/maanden. Ze verwacht dat 80 % van de dames zal gaan vertrekken.
Wat voor onzin kraam jij nou weer uit??Eentje zei tegen mij dat het 180 per dag is geworden, dat vind ik trouwens nog niet veel, dat is met 4 a 5 klanten terug verdient en de rest is winst
Dat zei ze tegen mij 180 per dagWat voor onzin kraam jij nou weer uit??
Ben jij wel helemaal helder? Als ik een raamdame goed vind ga ik het niet met jullie delen want dan is ze straks misschien bezet als ik haar wil. hahaha.misschien een idee, om deze onsympathieke wandelaar op de negeerlijst te zetten. Weer een die wel de lusten maar niet de lasten wilt hebben.
Als je lang genoeg naar doublet gaat ken je dat afwisselsysteem echt wel hoor. En denk je nou echt dat dames 5/6 klanten per dag krijgenDat zei ze tegen mij 180 per dag
Laat je niet van wijs brengen Jimmy, dat bedrag van € 180,00 heb ik ook gehoord.Dat zei ze tegen mij 180 per dag
De dames waar ik in geinteresseerd ben daar gaat de ene na de andere naar binnen, die krijgen er veel meer dan 5/6 per dagAls je lang genoeg naar doublet gaat ken je dat afwisselsysteem echt wel hoor. En denk je nou echt dat dames 5/6 klanten per dag krijgen
Mag ik het adres van jou dealer. Het moet goed spul zijn...De dames waar ik in geinteresseerd ben daar gaat de ene na de andere naar binnen, die krijgen er veel meer dan 5/6 per dag
Geen aandacht geven Jimmy, is gewoon een kind dat zich verveeltomdat je knettergek bent?
volgens mij vanwege oktoberfest in duitsland
Een nieuwe kandidaat voor de banlistGeen aandacht geven Jimmy, is gewoon een kind dat zich verveelt
waren ook donkere wolken 4 jaar geleden maar daarna radiostilte. Gemeente Den Haag heeft altijd een grote bek maar is altijd waardeloos in de uitvoering https://www.ad.nl/den-haag/het-rode-licht-wordt-gedoofd-in-de-doubletstraat~ad1eb3d4/Raamprostitutie moet weg en Escher-museum komt in oude ambassade
Het vrijdag gepresenteerde coalitieakkoord telt bijna 100 pagina’s en beschrijft welke kant D66, VVD, GroenLinks, PvdA en CDA de komende jaren op willen met Den Haag. Enkele in het oog springende plannen op een rij.www.ad.nl
Donkere wolken ............
Laten we het hopen!waren ook donkere wolken 4 jaar geleden maar daarna radiostilte. Gemeente Den Haag heeft altijd een grote bek maar is altijd waardeloos in de uitvoering https://www.ad.nl/den-haag/het-rode-licht-wordt-gedoofd-in-de-doubletstraat~ad1eb3d4/
Klopt. Vreselijk onaardig en niet klant vriendelijk. Aan de overkant is inderdaad beter. En je kan er soms nog pinnen ook ! Erg handig. Alleen is het daar wel altijd wat drukker ( logisch ) en moet je langs die twee grimmige bankjes waar onze scheld oma je zomaar voor kanker Chinees kan uit scheldenDat kan je wel zeggen, eerst zat daar een superaardige Irakees, waar je altijd een leuk praatje mee kon maken.
Nu zitten daar volgens mij Turken in, super chagrijnig, je zou haast denken dat familie is van die turk die met zijn bakfiets drankjes verkoopt, dat is ook al zo'n chagrijn. Beter kan je even een paar stappen meer nemen en naar de overkant gaan, waar ze ook kebab verkopen, daar word je altijd vriendelijk behandeld.
ik snap niet dat die supermarkt kan bestaan, je ziet er nooit mensen binnen, zal wel weer zo'n witwas tent zijn.Mee eens, die ouwe oplichter in die supermarkt heeft nog iets van mij tegoed...
Tip: hij is verzot op die parkeerplekken voor zijn deur.
Dus ik parkeer altijd daar als er plek is.
De oudere kamers achterin de doub doen 150, opgeknapte 180. Mag je 17 uur werken. Veel dames huren een halve dag, goedkoper.Dat zei ze tegen mij 180 per dag
Klanten genoeg, dat is ook het probleem niet..Mee eens maar je vraagt je toch af hoe dat komt, in de Poeldijksestraat destijds zaten veel meer dames dan nu in de Doublet en daar waren voldoende klanten voor