is dat wel in het mondje klaarkomen?Haar tarief is 60€ voor pijpen zonder condoom. heb gezegd dat ik erover ga nadenken en nog even verder kijk.
Naar mijn idee, is dat wel het normale tarief daarvoor?
Hoeveel had je ander verwacht?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis dat wel in het mondje klaarkomen?Haar tarief is 60€ voor pijpen zonder condoom. heb gezegd dat ik erover ga nadenken en nog even verder kijk.
Marco het is toch iets van € 20,00 extra pijpen zonder condoom?Dat is al een tijdje zo bij Oost-Europese dames
Ja vaak wel. Toen het nog 35 was vroegen de meeste al 60€ voor pzc.Marco het is toch iets van € 20,00 extra pijpen zonder condoom?
40 + 20 = 60
Op haar raam staat er minimum 40€. Zc is ineens 20€ extra. Vind ik toch bizar veel. Mijn favorietje zuigt me nog steeds leeg voor 40 hoor. En is ook een toppertje maar dan op een heel relaxte manier.Marco het is toch iets van € 20,00 extra pijpen zonder condoom?
40 + 20 = 60
HELD!Onderscheppen en volpompen
Thanks!Colombiaanse July van Geleenstraat 72b k2 is weer terug.
Waar stond ze vandaag?Fatima komt zonet de straat binnengewandeld en is idd voorzien van lange flashy nagels mss wip ik nog eens binnen bij haar als eerste klant.
Dat is wel erg goedkoopOp haar raam staat er minimum 40€. Zc is ineens 20€ extra. Vind ik toch bizar veel. Mijn favorietje zuigt me nog steeds leeg voor 40 hoor. En is ook een toppertje maar dan op een heel relaxte manier.
Je kan Lorena niet vergelijken met ClaudiaOp haar raam staat er minimum 40€. Zc is ineens 20€ extra. Vind ik toch bizar veel. Mijn favorietje zuigt me nog steeds leeg voor 40 hoor. En is ook een toppertje maar dan op een heel relaxte manier.
Ik heb het niet over Lorena @Rony80Je kan Lorena niet vergelijken met Claudia
Lorena doet vieze dingen voor weinig, dat is ook haar bestaansrecht.
Heb je inmiddels al een besluit genomen?Ik heb het niet over Lorena @Rony80
of hij heeft de stoute schoenen aangetrokken, en ligt te genieten op dat grote bed van ClaudiaHij denkt er nog even over na, heeft nog een paar vragen ....
Ik ben aan het twijfelen tussen een zeer mooie dame die goed voorzien is op nr 5. Ze heeft zwart haar opgestoken en rode lippenstift. Ze weet dat ik haar in de gaten heb en ze lacht eens als ik voorbijloop. Daarnet zat ze op het bed met een tepel zichtbaar langs opzij uit haar bh. Één van de mooiste dames van Den Haag, mijn gedacht.Heb je inmiddels al een besluit genomen?
Dat klinkt spannend, is het een dame met een € 50,00 bordje?Ik ben aan het twijfelen tussen een zeer mooie dame die goed voorzien is op nr 5. Ze heeft zwart haar opgestoken en rode lippenstift. Ze weet dat ik haar in de gaten heb en ze lacht eens als ik voorbijloop. Daarnet zat ze op het bed met een tepel zichtbaar langs opzij uit haar bh. Één van de mooiste dames van Den Haag, mijn gedacht.
Ja ze is zonnebankbruin en voorzien van tattoo's op zijkant torso. Ze heeft ook een piercingetje aan haar bovenlip opzij als ik het goed gezien heb. Mooi iets voller buikje met navelpiercing dacht ik.Dat klinkt spannend, is het een dame met een € 50,00 bordje?
Is het een donkere dame?
Inmiddels zijn de avonddames zich ook al aan het opmaken voor een hete avond.
Is het een Roemeense?Ja ze is zonnebankbruin en voorzien van tattoo's op zijkant torso. Ze heeft ook een piercingetje aan haar bovenlip opzij als ik het goed gezien heb. Mooi iets voller buikje met navelpiercing dacht ik.
Inderdaad, ik had ook begrepen dat Claudia het ook nooit laat maakt.Ik zou maar opschieten als je zo blijft twijfelen gaan zo de avonddames ook weer op huis aan
Zal hij zijn korte broek aan hebben?En ik dacht dat ik van ver kwam, Belgie is wel heel ver.
Weet ik niet. Ik weet welke blonde je bedoeld. Is idd ook voorzien van een setje tieten. Nagels mooi gedaan. Maar ik ga toch passen voor deze. En Claudia haar gordijn blijft maar gesloten.Is het een Roemeense?
Je kan ook even kijken of Ina er staat, zij zit op 77 donkerblond en ook een maatje meer en een jaar of 25 schat ik.
Die staat bij mij ook op de to do lijst,
Valt mee.. Antwerpen is 1,5 uur rijdenEn ik dacht dat ik van ver kwam, Belgie is wel heel ver.
Hsw heb je hun nummer niet gevraagd? Lijkt me handiger ipv zolang reizen zonder garantiesNiet direct, mijn 2 voloptieuze favorietjes Nena en Jenny zijn er niet. En ik zie niet meteen een alternatief. Zuigt die Claudia sloppy? En maakt ze er een geil boeltje van wanneer men klaarkomt? Maw ze is er niet vies van?
heb je wel je korte broek aan gedaan?Weet ik niet. Ik weet welke blonde je bedoeld. Is idd ook voorzien van een setje tieten. Nagels mooi gedaan. Maar ik ga toch passen voor deze. En Claudia haar gordijn blijft maar gesloten.