Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je inmiddels al een besluit genomen?
Ik ben aan het twijfelen tussen een zeer mooie dame die goed voorzien is op nr 5. Ze heeft zwart haar opgestoken en rode lippenstift. Ze weet dat ik haar in de gaten heb en ze lacht eens als ik voorbijloop. Daarnet zat ze op het bed met een tepel zichtbaar langs opzij uit haar bh. Één van de mooiste dames van Den Haag, mijn gedacht.

Ik ben aan het twijfelen tussen een zeer mooie dame die goed voorzien is op nr 5. Ze heeft zwart haar opgestoken en rode lippenstift. Ze weet dat ik haar in de gaten heb en ze lacht eens als ik voorbijloop. Daarnet zat ze op het bed met een tepel zichtbaar langs opzij uit haar bh. Één van de mooiste dames van Den Haag, mijn gedacht.
Dat klinkt spannend, is het een dame met een € 50,00 bordje?
Is het een donkere dame?
Inmiddels zijn de avonddames zich ook al aan het opmaken voor een hete avond.

Dat klinkt spannend, is het een dame met een € 50,00 bordje?
Is het een donkere dame?
Inmiddels zijn de avonddames zich ook al aan het opmaken voor een hete avond.
Ja ze is zonnebankbruin en voorzien van tattoo's op zijkant torso. Ze heeft ook een piercingetje aan haar bovenlip opzij als ik het goed gezien heb. Mooi iets voller buikje met navelpiercing dacht ik.

Ja ze is zonnebankbruin en voorzien van tattoo's op zijkant torso. Ze heeft ook een piercingetje aan haar bovenlip opzij als ik het goed gezien heb. Mooi iets voller buikje met navelpiercing dacht ik.
Is het een Roemeense?
Je kan ook even kijken of Ina er staat, zij zit op 77 donkerblond en ook een maatje meer en een jaar of 25 schat ik.
Die staat bij mij ook op de to do lijst,

Is het een Roemeense?
Je kan ook even kijken of Ina er staat, zij zit op 77 donkerblond en ook een maatje meer en een jaar of 25 schat ik.
Die staat bij mij ook op de to do lijst,
Weet ik niet. Ik weet welke blonde je bedoeld. Is idd ook voorzien van een setje tieten. Nagels mooi gedaan. Maar ik ga toch passen voor deze. En Claudia haar gordijn blijft maar gesloten.

BB Kelly gespot in de Hunsestraat. Ik zag in de Geleen een mooie dame (blond, mooi lijf) op ik meen 98b2 (kleine balkon boven nr 98). Iemand enig idee wie zij is?
Ze had een soort zilveren bikini/body pakje aan.

Terug
Bovenaan Onderaan