modjomaster
Stamgast
wat ga je doen dan??Vandaag toch geen bezoeken de straten, ik ga wat anders doen, wat ik heel lang wilde doen na lang twijfelen.
Ik hoop maar dat het goed gaat. Wish me luck.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat ga je doen dan??Vandaag toch geen bezoeken de straten, ik ga wat anders doen, wat ik heel lang wilde doen na lang twijfelen.
Ik hoop maar dat het goed gaat. Wish me luck.
sofia neukenwat ga je doen dan??
Het kan ook andersom.Kort voordat de bordjes hingen hoorde ik dit gesprek
Klant: Hoe duur?
Dvp: 35
Klant: Ik heb maar 30
Dvp: Voor die 5 euro laat ik je niet buiten staan
Nu staat er een minimum van 40 op haar raam.
Beetje pijnlijk allemaal....als je oud en niet zo mooi bent en dan 40 niet onderhandelbaar op je raam hangt.....moet toch iedere keer vernederend zijn als geen enkele klant dat betaald maar je het vanwege de buurvrouw toch ophangt.
Lijkt een goed idee die bordjes maar is het niet.
Gisteren Roza op de Geleen bezocht, prachtige meid van 26 met goede service 50 euro voor 20 min rustige service......dat staat toch niet in verhouding tot 40 euro voor 15 min met een lelijke oude dvp?
Heel goed ben zo in spanning momenteel… kan niet wachten mijn eerste privé.sofia neuken
paar weken geleden stond er in de geleen een jonge man bij mrs coco deur te wachten met een roos en een doos chocolade. dit duurde langer dan 30 minuten. veel wandelaars konden hun lach niet inhouden. zijn gezicht werd steeds changerijniger. wat een roze bril niet allemaal doet. die trekt wellicht zijn hele bankrekening open….iedereen zijn ding. respectHet kan ook andersom.
Paar weken geleden stond er een jongeman voor het raam van een dame die hier vaak beschreven wordt als oud en lelijk.
Hij vroeg aan haar "is it 40?"
Zij antwoordde natuurlijk "si"
Wat een noob
Dat hoorde misschien bij zijn vernedering.paar weken geleden stond er in de geleen een jonge man bij mrs coco deur te wachten met een roos en een doos chocolade. dit duurde langer dan 30 minuten. veel wandelaars konden hun lach niet inhouden. zijn gezicht werd steeds changerijniger. wat een roze bril niet allemaal doet. die trekt wellicht zijn hele bankrekening open….iedereen zijn ding. respect
Waar zit ze ?BB Kelly is er vandaag ook.
Dank je welHunsestraat 37 k3.
Jij doet net of alle oude dames lelijk zijn...Voor een lelijke oude dame zou ik sowieso niets betalen. En al helemaal niet bezoeken omdat ze 10 euro goedkoper is. Als je het geld niet hebt doorsparen en een fatsoenlijk dame bezoeken of je hand gebruiken. Dat is dan beter toch?
En er worden hier best wel veel latina's veel jonger geschat dan ze zijn. Er zijn er best wel veel 50+Jij doet net of alle oude dames lelijk zijn...
ach wat jammer broeder dat het niet is gelukt hoe laat was je er dan broeder @Playboy010 ??Soms zit het mee, en soms zit het niet mee. Het zou eigenlijk wel een leuke dag worden. Helaas niet gelukt dus. Op naar huis. Ik ben ook niet kunnen slagen in de Geleenstraat en Doubletstraat, mijn volgende bezoek is over 2 weken weer.
Ik was er rond 16:00.ach wat jammer broeder dat het niet is gelukt hoe laat was je er dan broeder @Playboy010 ??
op zich is dat een goeie tijdIk was er rond 16:00.
Ja, maar er waren geen leuke waar ik op val. En heel veel waren niet aanwezig denk vanwege vakantie. Naja volgende keer heb hopelijk ik beet met vis.op zich is dat een goeie tijd
ja dat klopt kleine Anna en Ruby en Irina zijn op vakantieJa, maar er waren geen leuke waar ik op val. En heel veel waren niet aanwezig denk vanwege vakantie. Naja volgende keer heb hopelijk ik beet met vis.
Ken ze niet, heb ze nooit gehad. Zijn dat toppers?ja dat klopt kleine Anna en Ruby en Irina zijn op vakantie
Jij doet net of alle oude dames lelijk zijn...
Ken ze niet, heb ze nooit gehad. Zijn dat toppers?
Zal ze een keer opzoeken als zij terug zijn. Kan je de straat en kamer nr even dan geven?Ja zeker broeder al hoewel waren Lorie en Andra er niet bij kamer K4 die zijn ook best goed
Geleen of Doub?4K in het begin van de straat links ze zitten altijd naast elkaar
de beste straat de doubie natuurlijkGeleen of Doub?
Bij de Paas aan de Dunne Bierkade hebben ze lekkere biertjes.Het is erg rustig in de Doublet.
Carina van 28k2 (waar ik voor kom) is er denk ik niet.
Wie nu? Valeria is er niet, Crystal niet, de middagdames is logisch.
Ingrid is er, maar is al lang bezet en ik heb al eens 2 uur op haar gewacht (want ze is wel heel lekker).
Tatiana twijfel ik al heel vaak over.
Ik ga even een biertje drinken.
Kijk maar uit dat je niet verlieft op haar wordtTatiana twijfel ik al heel vaak over.