Is dat wel zo dat Beata de zelfde is als Gina, ik dacht dat het gewoon twee verschillende dames waren?Gina 75p is Hongaarse beata.
Snap niet dat ze op een vd dag zomaar van naam veranderen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat wel zo dat Beata de zelfde is als Gina, ik dacht dat het gewoon twee verschillende dames waren?Gina 75p is Hongaarse beata.
Snap niet dat ze op een vd dag zomaar van naam veranderen
40 of 50€ wat maakt het uit joh ..De Roemeense zwartharige dame op 7k3 (stond voorheen op 12) had een bordje met 50 euro erop. Ik heb bijna een uur gewandeld en ben blij om te zien dat niemand in dat uur naar binnen gaat.
Ik zag ook een wat gezette latina zonder bordje. Ik vroeg hoeveel en ze antwoordde zonder twijfel met 50. Ze zag me verbaasd kijken en zei gelijk 40 euro.
Ik kom om te naaien en niet genaaid worden
Maar goed ik heb mijn statistieken weer bijgewerkt. Fijn wandel weekend iedereen.
Ben ik de enigste die zich zo kapot ergert aan die prijs discussie?De Roemeense zwartharige dame op 7k3 (stond voorheen op 12) had een bordje met 50 euro erop. Ik heb bijna een uur gewandeld en ben blij om te zien dat niemand in dat uur naar binnen gaat.
Ik zag ook een wat gezette latina zonder bordje. Ik vroeg hoeveel en ze antwoordde zonder twijfel met 50. Ze zag me verbaasd kijken en zei gelijk 40 euro.
Ik kom om te naaien en niet genaaid worden
Maar goed ik heb mijn statistieken weer bijgewerkt. Fijn wandel weekend iedereen.
Nope ik bezoek haar al jaren 1 van mijn vaste adresjes heb haar leren kennen als Beata (Hon) boven bij 75p rechts voor de laatste trap naar beneden k14 als ik me niet vergisIs dat wel zo dat Beata de zelfde is als Gina, ik dacht dat het gewoon twee verschillende dames waren?
dat proberen er meer ze zijn gewoon of Roemeens of Hongaars of Bulgaars maar hebben wel in Italië misschien gewerktNope ik bezoek haar al jaren 1 van mijn vaste adresjes heb haar leren kennen als Beata (Hon) boven bij 75p rechts voor de laatste trap naar beneden k14 als ik me niet vergis
Nu schijnt ze tegen iedereen te zeggen dat ze Gina heet en Italiaans is
Wat een giller
En Angela staat op k14 overdagJa apart, maar er staan er 2 naast elkaar daar op de eerste verdieping, k13 en k14
Ook 'italiaans' ?En Angela staat op k14 overdag
Hongaars.Ook 'italiaans' ?
Dat zei ze tegen mij ook, toen zei ik iets in het Italiaans en werd het stil. De Oost blokkers missen flair, wat Italiaanse vrouwen wel hebben. Ze zijn meer van die Robotica types.Nope ik bezoek haar al jaren 1 van mijn vaste adresjes heb haar leren kennen als Beata (Hon) boven bij 75p rechts voor de laatste trap naar beneden k14 als ik me niet vergis
Nu schijnt ze tegen iedereen te zeggen dat ze Gina heet en Italiaans is
Wat een giller
Haha geweldig sinds ik ben begonnen met bezoeken van prostitutie geef ik altijd €50. Nooit minder geweest.40 of 50€ wat maakt het uit joh ..
Ben ik de enigste die zich zo kapot ergert aan die prijs discussie?
10€waar gaat dit over..
Dat is waar. Ik ben ook van plan om een keer privé bezoek te doen, maar heb je wat tips als ik het voor het eerst ga doen? Heb vandaag net eentje geappt, die ik misschien wel doen.Niet iedereen heeft evenveel te besteden, voor sommige is €50 best geld. Hoe dan ook, ik ben wel echt benieuwd of dit nog effect gaat hebben op de omloop in de Doubletstraat. Ikzelf doe meer prive bezoek, en kom de laatste tijd af en toe in de Geleenstraat om de boel een beetje te verkennen.
Mij is echt opgevallen dat er in de Geleenstraat zeker meer mooie meiden staan.. in ieder geval slankere uitvoeringen.
Ik denk dat een bezoek in de Geleen niet lang meer gaat duren, dat prive bezoek is de laatste tijd ook te vaak een fiasco met al die nep foto's en niet meer reageren op locatie.
Wie is het?
Tja een prijs discussie hoort eenmaal ook in een algemene discussie. Het gaat niet om die 10 euro maar kwaliteit prijs verhouding. Diegene die 50 euro betalen voor een standaard wippie in de doub worden gewoon hard belazerd.40 of 50€ wat maakt het uit joh ..
10€waar gaat dit over..
Daar heb je misschien wel gelijk in, maar waar dan, de priveontvangsttopic van Nederlands provincies heeft geen algemeen draadje zoals de Belgische gewesten ze wel hebben.Sorry, maar kunnen jullie deze discussie niet beter voortzetten in priveontvangst?
Kun je toch gewoon maken? Bij elke provincie staat een knop "Plaats onderwerp". Daarna @admin vragen om het vast te pinnen.Daar heb je misschien wel gelijk in, maar waar dan, de priveontvangsttopic van Nederlands provincies heeft geen algemeen draadje zoals de Belgische gewesten ze wel hebben.
Op 1 januari 2002 kon de euro als officiële munt in NL ingevoerd. Op die dag was ik in geleenstraat, en het kostte € 50. In doubletstraat was € 25. Twintig jaar later in geleenstraat is nog steeds € 50.40 of 50€ wat maakt het uit joh ..
10€waar gaat dit over..