Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendagelijks komen er weer nieuwe niks vermoedende wandelaars, die bij deze dames naar binnen gaan. Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurd als er iemand stennis gaat maken en zijn geld terug eist, uiteraard zonder dat hij geneukt heeft.Slechte service en/of kwaliteit in welk welk beroep of product dan ook, doet zichzelf uiteindelijk altijd zelf de das om.
is op vacantie.Iemand Nina gespot? Geleen 74
Dat is het net, je betaald altijd vooraf. Op een paar uitzonderingen dat het vergeten is bij een dame die je kent. De meeste zijn zo wantrouwig, dat als je langer wil blijven, moet stoppen met neuken, uit bed en eerst bijbetalen....Dit soort dames zouden toch eigenlijk een beroepsverbod moeten krijgen, of op zijn minst de straat uit gejaagd moeten worden,
Dit verbaast met wel Paulus, dat het naar € 40,00 zou gaan, heeft, denk iedereen wel zien aankomen, maar dan ook nog bordjes met € 50,00Ik heb de bordjes met € 40 en € 50 in de Doubletstraat gezien, niet onderhandelbaar.
Overigens hoorde ik een dame met zo'n bordje € 30 vragen.
Wat betekent save sex?
Het stoort mij een beetje dat deze meiden er mee wegkomen.Dat is het net, je betaald altijd vooraf. Op een paar uitzonderingen dat het vergeten is bij een dame die je kent. De meeste zijn zo wantrouwig, dat als je langer wil blijven, moet stoppen met neuken, uit bed en eerst bijbetalen....
Heb in het skw Atw. geweten dat een klant de politie liet komen omdat hij na 5 min. al buiten stond. Wat er gebeurt was weet ik niet... De agenten konden niets doen, is haar woord tegen het uwe zeiden ze.
Je zou dus vooraf al aan bewijsmateriaal moeten denken, geluidsopname ofzo.... en dan nog, ga daar mee verder, de meeste klanten hebben graag privacy.
Wel chapeau voor de man die de politie durfde bellen.
What a gem!Wat betekent save sex?
Qua allure staat de Geleen een stuk hoger aangeschreven dan de Doublet, ook het publiek is anders, Doublet vaak veel gespuis en wandelaars met een migratieachtergrond. Dus ik zou het vreemd vinden als beide straten gelijk getrokken worden.Ze gaan de Geleen en Doublet aardig gelijk trekken dan..
Al krijg je in de Geleen voor €50 wel 5 min extra..
dus technisch gesproken is de Geleenstraat straks de goedkoopste straat van NL
Ja, het is old skool, je hebt een memory card nodig net als vroeger op de playstationdat ze sex gaan redden of opslaan @Paulus2
Komt oktober weer terug. Dat wordt haar laatste seizoen. Daarna gaat ze met 'pensioen'.Iemand Nina gespot? Geleen 74