Niet de jongste meer, wel goed lichaam, heel klein buikje wat ik
me herinner..
En rookt te veel ??
me herinner..
En rookt te veel ??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAlleen ruikt je pik dan wel naar rook na de serviceVoor een DT sessie geen al te groot probleem toch?
Rookworst nu ook al gecanceld?Alleen ruikt je pik dan wel naar rook na de service
Niet zo fijn als niet roker als me zelf
Houdt mij niet tegen, als ik echt zin heb
Wie is ook al weer die slanke heel blonde meid die op 12 K3 of K4 staat?
Haar eens bezocht maar naam vergeten.
Elisa (donkerblond) ?Wie is ook al weer die slanke heel blonde meid die op 12 K3 of K4 staat?
Haar eens bezocht maar naam vergeten.
Ik ben er zojuist geweest )19:00-19:30) bezetting was so-so. Wellicht later meer meiden, hopelijk dat iemand anders jou dat kan vertellen. Ik ben alweer thuis na een matig bezoek aan een TS....whahaZijn er genoeg dames aanwezig op de Geleenstraat? En natuurlijk de moeite waard voordat ik voor niks heen rij
Groetjes Ryo
Dames klagen hier ook vaak over als ik ze vraag of het druk is. "Kijken, kijken, niet kopen" zeggen ze dan?De Doubletstraat is wel heel druk in het weekend 's avonds met wandelaars, vooral jongeren die alleen rondhangen.
dat viel mij ook op, er waren aardig wat dames in de straat.Een gezellige boel vandaag in de doublet, had ik niet verwacht. Van alles liep daar rond en de ramen waren goed bezet.
Ik denk dat je Andra bedoelt. Er is ook een review over haar geschreven. Ze is aardig, rustig en haar service is ook goed.dat viel mij ook op, er waren aardig wat dames in de straat.
Wie kent de dame op de doublet 16A k1 of K2. Daar zat een geblondeerde dame (ik denk oost europees) van een jaar of 30 a 35. ik heb haar daar vaker gezien, wie heeft ervaring met haar? Ze heeft wel iets geils
Thanks Engie, een Roemeense dame. Een aantal jaren geleden vroeg ik aan haar wat het koste, toen stak ze vier vingers omhoog, terwijl in de rest van de straat toen het instaptarief € 30,00 was, ik had er toen maar vanaf gezien. Maar vanavond zat ze te lonken, en twijfelde een beetje, uiteindelijk viel mijn keus op een andere dameIk denk dat je Andra bedoelt. Er is ook een review over haar geschreven. Ze heeft aardig, rustig en haar service is ook goed.
Ik heb haar 1x bezocht in de 30 euro tijdperk en ook gewoon 30 euro betaald. Misschien zag je in de 30 euro tijdperk rijk uit ?.Thanks Engie, een Roemeense dame. Een aantal jaren geleden vroeg ik aan haar wat het koste, toen stak ze vier vingers omhoog, terwijl in de rest van de straat toen het instaptarief € 30,00 was, ik had er toen maar vanaf gezien. Maar vanavond zat ze te lonken, en twijfelde een beetje, uiteindelijk viel mijn keus op een andere dame
Meestal val ik wat meer voor de zuid amerikaanse dames, ik heb daar meestal wat meer een klik mee. Maar ik ga haar wel een keer bezoeken, ze heeft wel de looks en uitstraling waar ik van hou. Overigens zie haar ook wel eens s'middags staan, of eigenlijk zit ze meestal.Ik heb haar 1x bezocht in de 30 euro tijdperk en ook gewoon 30 euro betaald. Misschien zag je in de 30 euro tijdperk rijk uit ?.
Ik vind haar ook altijd sexy uitzien. Knap volwassen gezichtje met donkerblond krullend haar. Vaak heeft ze een sexy pakje aan waarbij haar borsten goed zichtbaar zijn.Meestal val ik wat meer voor de zuid amerikaanse dames, ik heb daar meestal wat meer een klik mee. Maar ik ga haar wel een keer bezoeken, ze heeft wel de looks en uitstraling waar ik van hou. Overigens zie haar ook wel eens s'middags staan, of eigenlijk zit ze meestal.
precies, knap en sexy op een elegante manier. ze heeft geblondeerd haar toch? Persoonlijk hou ik niet van die hele jonge meisjes, zij heeft voor mij de juiste leeftijd, meer vrouw dan meisje. Fijn ook om te horen dat ze ook leuk is in de omgang, ik heb vaak met Roemeense dames dat er een soort van gemaakte aardigheid is.Ik vind haar ook altijd sexy uitzien. Knap volwassen gezichtje met donkerblond krullend haar. Vaak heeft ze een sexy pakje aan waarbij haar borsten goed zichtbaar zijn.
Volgens mij heeft zij haar haren geblondeerd. Eerlijk gezegd denk ik dat haar aardigheid ook gemaakt is. De Roemeense dames komen hier om geld te verdienen en geen nieuwe vrienden maken ?.precies, knap en sexy op een elegante manier. ze heeft geblondeerd haar toch? Persoonlijk hou ik niet van die hele jonge meisjes, zij heeft voor mij de juiste leeftijd, meer vrouw dan meisje. Fijn ook om te horen dat ze ook leuk is in de omgang, ik heb vaak met Roemeense dames dat er een soort van gemaakte aardigheid is.