Ik kon haar niet vinden. Had ook niet te lang de tijd. Ik ga het begin volgend week weer even proberen.Recensie ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kon haar niet vinden. Had ook niet te lang de tijd. Ik ga het begin volgend week weer even proberen.Recensie ?
Zeker !!, Paulus weet je toevallig of Romina en Nella aanwezig zijn?Even tussendoor, Paulus is een held.
Nella wel, Romina waarschijnlijk morgen.Zeker !!, Paulus weet je toevallig of Romina en Nella aanwezig zijn?
Nella inderdaad gezien, helaas was 'kabouter plop ' me net voorNella wel, Romina waarschijnlijk morgen.
Is Monica niet aanwezig? Amanda is op vakantie.Alina is aanwezig, Monica is met vakantie.
na minstens tien klanten moet het zo zoet zijn geweest om te likken en zoenenVoordat het gevraagd wordt; sonja en wendy zijn er beide nu, ik ben al geweest en goed leeg
Ik ga altijd als eerste klant dus daar heb ik 0,0 last vanna minstens tien klanten moet het zo zoet zijn geweest om te likken en zoenen
ik lik liever aan een ijsje, die is ook lekker zoet, en zonder een raar luchtjena minstens tien klanten moet het zo zoet zijn geweest om te likken en zoenen
als je erop staat de eerste klant te zijn, dan heb je de antwoorden op je vragen over sonja . gevondenIk ga altijd als eerste klant dus daar heb ik 0,0 last van
als je erop staat de eerste klant te zijn, dan heb je de antwoorden op je vragen over sonja . gevonden
1. ik heb geen vragen gesteld
2. dat ik als eerste ga heeft meer met mij en haar goede dienstverlening te maken, want ik ga niet bepaald voor pzc+snel neuken bij haar, een vrij uitgebreide service waardoor ik liever eerste ben, als ik tussendoor bij haar wil moet ze na ieder klant uitgebreid douchen en dat kan je bij raamprostitutie niet verwachten, geldt voor ieder dame los van haar hygiene
3. als je denkt/vindt dat ze onhygienisch is oid kan je dat best gewoon zeggen, je hoeft niet zo kryptisch te doen
1. ik heb geen vragen gesteld
2. dat ik als eerste ga heeft meer met mij en haar goede dienstverlening te maken, want ik ga niet bepaald voor pzc+snel neuken bij haar, een vrij uitgebreide service waardoor ik liever eerste ben, als ik tussendoor bij haar wil moet ze na ieder klant uitgebreid douchen en dat kan je bij raamprostitutie niet verwachten, geldt voor ieder dame los van haar hygiene
3. als je denkt/vindt dat ze onhygienisch is oid kan je dat best gewoon zeggen, je hoeft niet zo kryptisch te doen
Reden dat ik dit vroeg is eigenlijk omdat een ander wandelaar waarmee ik een pb conversatie had heeft gezegd dat ze 2x pzc heeft gedaan (recentelijk ook, dus niet tig jaren geleden) en zei dat hij zelfs over haar lichaam mocht klaarkomen.Nee denk niet heb 2 keer al gevraagd vind wel jammer
Ik ben wel benieuwd welke dame je bedoeld die op 25 k10 staat, ik zal binnenkort zelf maar even kijken, maar een dame met de naam Danielle zegt mij niks, volgens mij is daar ook nog geen recensie van, is zij net als het merendeel van de stenen passage ook Dominicaans ?Ik was gisteren in de vroege avond weer eens naar Den Haag om de dames in de Doubletstraat en in de Geleenstraat te bekijken.
Was er redelijk vroeg om 19.20 uur, Doubletstraat geen geweldig aanbod, althans ik kon er niet warm van worden.
Wandeling gemaakt naar de Geleenstraat, langs de bierkade, was weer ontspannend.
Geleenstraat was ook niet veel te bekennen, dames druk met hun telefoon of met een collega aan het praten, maar weinig aandacht voor de potentiele klanten.
Alleen Aischa op 96 k3 was een oude vertrouwde bekende, maar niet voor gegaan, ondanks haar aandrang om effe te komen praten.
Terug naar de Doubletstraat, inmiddels wat drukker geworden.
Kwam ook daar nog een oude bekende tegen in de kamer van Nellie 11-25K10, stond Danielle of Daniella.
Wat herinneringen mee gedeeld en natuurlijk wat gesexed.
Kon geen recensie van haar vinden, maar mogelijk staat die onder een andere naam.
Dacht dat ze vroeger wel een andere naam gebruikte, maar daar kan ik effe niet opkomen.