Ruby kijkt idd niet vriendelijk, ik vind haar ook een arrogante uitstraling hebben. Ik sprak een keer een wandelaar en hij zei dus dat hij haar een keer had bezocht en gaf haar ook nog fooi, maar de volgende keer wou hij haar weer bezoeken maar werd hij dus geweigerd. Dat is gewoon een vieze actie van haar.
En volgens mij weigert zij ook donkere mannen? Ik vind dat ook raar, ik ben jong en ik heb ook een kleurtje en ik krijg vaak complimenten dat ik er goed uitziet, maar toch word ik door een aantal dames wel geweigerd en dan komt er een oudere man en die mag dan wel naar binnen
. En in Amsterdam heb ik dat nog nooit meegemaakt. Echt raar, je voelt je wel een beetje gediscrimineerd en dit heb ik ook meegemaakt met uitgaan, dat je wordt geweigerd en diegene met wie je bent die is licht en die mag dan wel naar binnen. Of dingen met de politie, of als je een winkel binnen komt, supermarkt, conducteurs etc.
Mensen doen alsof gekleurde mensen over het algemeen minder zijn. Er was laatst op het nieuws dat in de afgelopen 2 jaar discriminatie ook flink is gestegen. Dus het is geen onzin.
Het is gewoon raar, ik heb er toch niet voor gekozen om een kleurtje te hebben.