@modjomaster Je bedoelt Irina?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenklopt broeder ik ben nog zo geil van de pomp sessie met haar dat ik@modjomaster Je bedoelt Irina?
Blonde Anna van 5 k2 of een andere? @modjomasterLori, Anna. Elisa staat weer als enigste op 7k3 en Ruby was er ook en ja Irina is ook weer terug voor de liefhebbers op haar oude en vertrouwde kamer 5k1
ook was lieve Chloe er ook weer
het was wel een geil weekje voor jou?klopt broeder ik ben nog zo geil van de pomp sessie met haar dat ik
haar naam verkeerd heb genoteerd ik heb het direct aangepast
You are damn right, was in de buurt denk ff rondje lopen en ze zat er idd of het financieel een goede zet is dat is te betwijfelen in de doub was ze constant bezet en hier lange tijd ze vroeg in de doub € 40.stond deze niet gisteren in de geleen naast alessia?
Blonde Anna van 5 k2 of een andere? @modjomaster
zeker broederhet was wel een geil weekje voor jou?
Iemand die weet of zij ook in het weekend aanwezig is/zal zijn?Anna van Geleenstraat 110p k9 is na lange tijd weer terug.
ik weet wie je bedoeld, van een afstandje ziet ze er best leuk uit, maar van dichtbij heeft ze best een oude kop. Ik kan mij herinneren van het Hookersforum, dat haar dienstverlening niet om over naar huis te schrijven was.Weet iemand wie die blonde milf is op nummer 18 of 20 in de doubletstraat? Ze heeft altijd een soortvan wit shirtje aan en een witte string. Ze staat in een van die witte ramen. Ik zie ook nooit iemand naar binnen gaan bij haar…
Hoe heet die blonde zonnebank gebruinde milf op k18 doublet? Vaak wit topje aan met witte string en hakken. Rond 35 jaar denk ik. Draadje?
Dit is het antwoord @Fuckerdoub@The fishermen Je bedoelt denk ik Linda. Heeft een lange tijd in Passage 75 gewerkt op kamer 4 of 5. Ik vermoed dat zei wel tussen de 40 en 50 jaar is maar door haar slanke figuurtje komt ze een stuk jonger over. De sex is normaal, houd niet van gekkigheid, dat merk je ook omdat ze bijna niet bezet is.
Groet, TOM HOOKER.
Er zijn een hoop wandelaars uit Amsterdam, die wandelen in Den Haag. Ik denk over het algemeen dat de dienstverlening van de dames in Den Haag, stukken beter is dan in Amsterdam, waar veel van de klanten uit dronken toeristen bestaan, die er om vragen om "uitgekleed" te worden.Jammer eigenlijk want ik denk daar leukere dames te vinden dan in Amsterdam, waar ik wel in de buurt woon.
wat zje zegt klopt @Rony80 heel vroeger naar de wallen geweest alles wat je wilde koste extra zelfs bh uit doen vroegen ze een tientje extra, vingeren weer een tientje en ga zo maar door geen lolletje, andere standje hoefde ik dan weer niet voor te betalen haahhaEr zijn een hoop wandelaars uit Amsterdam, die wandelen in Den Haag. Ik denk over het algemeen dat de dienstverlening van de dames in Den Haag, stukken beter is dan in Amsterdam, waar veel van de klanten uit dronken toeristen bestaan, die er om vragen om "uitgekleed" te worden.
Inderdaad, daar komt bij mij nog bij dat de kans om een bekende tegen te komen tijdens het wandelen, in Amsterdam een stuk groter is als in Den Haag. De meeste mensen weten niks van mijn raambezoek, en dat wil ik graag zo houden.wat zje zegt klopt @Rony80 heel vroeger naar de wallen geweest alles wat je wilde koste extra zelfs bh uit doen vroegen ze een tientje extra, vingeren weer een tientje en ga zo maar door geen lolletje, andere standje hoefde ik dan weer niet voor te betalen haahha
ahaha de wallen zitten best goed verborgen als ik me kan herrineren achter de bijenkorf garage steeg je links af in en dan rechts af hahaha niet wandelaars zullen daar toch niet zo snel komen daar zijn de winkels niet alleen de cafe's en de DVP bij de oude kerk had je altijd de latina's en donkere dames zitten kan ik me herrinerenInderdaad, daar komt bij mij nog bij dat de kans om een bekende tegen te komen tijdens het wandelen, in Amsterdam een stuk groter is als in Den Haag. De meeste mensen weten niks van mijn raambezoek, en dat wil ik graag zo houden.
Heb jij er een minder goede ervaring mee @MEIDENGEK ?Als het dan maar niet gaat kriebelen nadat je haar bezocht hebt
Nee, zulke domme onomkeerbare risico's heb ik tot nog toe nooit genomen op wandelgebied.Heb jij er een minder goede ervaring mee @MEIDENGEK ?
Met Carla in de witte passage op nr 31/k14?
Weet iemand wie die blonde milf is op nummer 18 of 20 in de doubletstraat? Ze heeft altijd een soortvan wit shirtje aan en een witte string. Ze staat in een van die witte ramen. Ik zie ook nooit iemand naar binnen gaan bij haar…
ik denk dat dat een andere dame is, in de recensies van hookers wordt ze een paar omschreven als dik. Terwijl de dame die @Fuckerdoub bedoeld vrij mager is. Dame staat er al jaren op wisselende kamers, zelf heeft ze een tijdje in de witte passage gestaan. Ik zag haar pas ook staan. En inderdaad vaak een wit t shirt aan. Wat ik begrepen hebt is het een TMM.Algemeen - Den Haag algemeen
En zo nu en dan een uitstapje kan maken naar collega’s van oma Lorena 🙂 Ik hoop dat de dames die ik nu bezoek niet uitstappen en we samen oud worden. Dan blijf ik ze lekker bezoeken. En als ik hem niet omhoog krijg en zij geen mooie performance kunnen leveren slaan we samen een glas achterover...www.girlsreview.nl
oude recensies: https://web.archive.org/web/20160813130926/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=228249
Ik denk dat Rosalinda wel bij je in de smaak zal vallen. Ik ben zelf denk van alle meiden in de Doubletstaat het meeste bij haar geweest. Altijd een correcte en fijne dienstverlening van haar gehad. Volgens mij kan je ook best wel een goede deal maken voor een uur. De laatste tijd kom ik niet zo vaak meer bij haar, maar dat ligt meer aan mijzelf dan aan haar. Soms wil je gewoon eens kijken waar het gras groener is.@Rony80 en @modjomaster Rony bedankt voor de tip lijkt me wel wat Rosalinda!
En heren inderdaad dienstverlening is denk ik wel veel slechter op de Wallen. Ik kan over Den Haag alleen op de recensies afgaan maar dan zie ik al dat er veel meer mogelijk is. Ik ben 1 keer geweest in januari maar had niet zo een goede ervaring, beetje gemiddeld. Maar ik lees vaak veel betere dingen
Als je bij Amsterdam algemeen leest daar zag ik iemands verhaal, 100 euro nou 30 sec of hoogstens een minuut gepijpt daarna met neuken mocht ie haar nergens aanraken! Nou dat is toch geen seks hebben.
Je hebt nog wel het Singelgebied en de Ruysdaelkade, daar zijn de dames eerlijker en geven wat meer.
Ik ben vandaag trouwens niet geweest omdat er iets tussen kwam helaas. Maar Rony ik zal Rosalinda onthouden voor als ik ga.
Bedankt
Ik heb dit risico ook nog niet genomen maar naarmate ik ouder word en al die geile recensies lees over de Colombiaanse milf Carla op ander forum blijken mijn gezonde hersencellen meer en meer af te nemenNee, zulke domme onomkeerbare risico's heb ik tot nog toe nooit genomen op wandelgebied.
Gewoon even een koude douche nemen Wandeleer. En even voor de rest even je koppie er bij houden, je moet wel gek zijn om een hoer te neuken zonder bescherming, dat is vragen om moeilijkheden,Ik heb dit risico ook nog niet genomen maar naarmate ik ouder word en al die geile recensies lees over de Colombiaanse milf Carla op ander forum blijken mijn gezonde hersencellen meer en meer af te nemen