- 142
- 15/07/21
- 148
Is dat die dikke (donkere) Dominicaanse?Maria in passage 42. Oude Latina maar dat zie je niet bij anaal???
In welke kamer zit deze Maria precies?
Dank.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat die dikke (donkere) Dominicaanse?Maria in passage 42. Oude Latina maar dat zie je niet bij anaal???
Ik neem aan dat je Chanel bedoelt uit de Geleenstraat, ik laat het weten als ze er weer is, maar werkt sowieso niet elke dagWeet iemand of de dame van 96K1 alweer aanwezig is? Ze is als ik het goed heb van Afrikaanse afkomst. Ben alleen haar naam vergeten.
Ze wisselt, gisteravond zat ze in de kamer waar je tegenaan loopt bij betreden passage., meestal zit ze in de middelste of de een na laatste kamer. Ze is een negerin en duidelijk ouder dan de rest.Is dat die dikke (donkere) Dominicaanse?
In welke kamer zit deze Maria precies?
Dank.
En ze doet anaal?Ze wisselt, gisteravond zat ze in de kamer waar je tegenaan loopt bij betreden passage., meestal zit ze in de middelste of de een na laatste kamer. Ze is een negerin en duidelijk ouder dan de rest.
Yep, ze is echt voor alles in.En ze doet anaal?
Nooit geweten dat ze hiervoor in was.
Als het goed is heeft ze nu gekruld haar??
Dank.
Ik weet niet of het al eerder vermeld is maar zag vanmiddag Manuela op haar vertrouwde stek.Elsa nog niet gezien (ik was afgelopen zaterdag voor het laatst in de Doublet).
Manuela ook nog niet trouwens, als we het toch over rijpe Latina's hebben.
Ze heeft me 27 juli geappt dat ze denkt over 2 weken er weer te zullen zijn.Ik heb Hongaarse Roxan uit de Doubletstraat al een tijdje niet gezien. Ik zag haar een enkele keer aan het begin van de heropening bij 75p k1 maar daarna niet meer.
Was volgens mij nog niet vermeld! Goed nieuws.Ik weet niet of het al eerder vermeld is maar zag vanmiddag Manuela op haar vertrouwde stek.
Kan ik bevestigen, ik heb haar ook gezien. Maar ze begint een beetje zuur te kijken.Ik weet niet of het al eerder vermeld is maar zag vanmiddag Manuela op haar vertrouwde stek.
Geen ervaring mee maar als dit de jonge blonde dame is met de lipfillers, even snel mee gesproken, kwam leuk over dus binnenkort even langs.Heeft iemand ervaring met dame in de Geleenstraat 110 k6??
Lekkere billen heeft ze, en ze is oprecht aardig.Oohh net gemist. Ik vind crystal (met y idd) zelf een sexy en vooral relaxte dame om te bezoeken. Maar t is niet zo dat ik t nu ontzettend jammer vind dat ik moet wachten. Dame doet bij mij niet aan tongzoenen en pzc, dat zijn voor mij wel echt 2 musts gewoonlijk tegenwoordig
Vind ik soms wel jammer dat zulke leuke dames dat dan niet doen. Want als ze dat zou doen zou ik veel vaker langsgaan. Maar dat is haar eigen keuze natuurlijkLekkere billen heeft ze, en ze is oprecht aardig.
Zoenen op de mond doet ze heel voorzichtig, maar TZ en PZC zie ik ook niet gebeuren.
Vandaag weer een app van haar en helaas ze komt pas eind augustus.Ze heeft me 27 juli geappt dat ze denkt over 2 weken er weer te zullen zijn.
Ja hoor, ze is er weer maar zoals gebruikelijk is het gordijn bijna altijd dicht.Ik lees hier niks over Stella, op Doublet 31 k12 zat ze altijd met naambordje voor het raam
Is ze na corona al gesignaleerd?
Ik wil binnenkort weer eens naar Den Haag als ze er is..
Hey mede wandelaars, me ook maar ingeschreven voor t forum. Dacht dat t wel tijd werd.
Angelica...wauw...als iemand dat weet ...? En trouwens weet iemand of angelica/angelique van 75p k6 nog eens terugkomt?
Vind ik soms wel jammer dat zulke leuke dames dat dan niet doen. Want als ze dat zou doen zou ik veel vaker langsgaan. Maar dat is haar eigen keuze natuurlijk
Heb van haar begrepen dat ze nog een tijdje bij haar vriendje in NL is gebleven maar sinds kort naar haar thuisland is om vakantie te vieren.Als je Camelia bedoelt, al diverse keren gemeld dat ze niet verwacht in de straat terug te keren
Haha, altijd lachen met die GuntherF, je schijnt nogal veel te weten over Camelia, en dat voor iemand die niet eens meer welkom is bij haar.Heb van haar begrepen dat ze nog een tijdje bij haar vriendje in NL is gebleven maar sinds kort naar haar thuisland is om vakantie te vieren.
Ja dat is t ik ken voor mijn voorkeuren leukere dames of dames die net zo leuk zijn. Dan is de keuze vaak snel gemaaktHet is voor mij geen must. Liever bij een leuke dame met cd dan zonder bij een minder leuke dame.