wandelaar54321
Wandelaar
word de straat opnieuw bestraat
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPlanken links en rechts. Je loopt een groot rondje pal langs de ramen.Is de straat dan niet meer bereikbaar of hoe moet ik dat zien?
Was ook al zelden te zien, maar nu helemaal niet meer. Een mooie en lekkere Antilliaans-Nederlandse jonge dame. Ik bezoek haar graagIk heb Roxan met NL bordje van 110p k6 al een tijdje niet gezien. Werkt ze nog?
Gaat druk worden op de Geleen denk ikPlanken links en rechts. Je loopt een groot rondje pal langs de ramen.
Met name de Oost Europese dames vragen al een tijdje € 40,00 als instaptarief. Ik hoor al van collega wandelaars, dat ze de Doublet overslaan, nu er nauwelijks een prijsverschil is.Van het weekend weer eens een rondje in de Doub gelopen, en het viel mij op dat over een brede linie de prijzen verhoogd zijn naar EUR 40,- voor het instaptarief. Daarmee wordt het prijsverschil met de Geleenstraat wel erg klein!
Man man man weer gezeur over 5 euro. Gun die dames ook wat. Het is niet dat ze 250 of 300 euro voor een uur vragen. Dan kan ik wel begrijpen. Maar 5 euro pfff stelletje aasgieren.
Heel recent is de verhoging van € 30 naar € 35 ook weer niet, op de 1e dag van de eerste lockdown, ruim 2 jaar geleden.
Hoe doen jullie het als de dame geen wisselgeld heeft dan?
Ga je weg om 5 euro?
Dat is ook mijn indruk, ik vraag altijd aan de dames wat ze willen hebben, bij degene die € 40,00 willen loop ik door, bij degene die € 35,00 vragen ga ik naar binnen, maar betaal altijd met twee briefjes van € 20,00 en wil geen wisselgeld terug. Geef mij zelf toch een beter gevoel. Wat mij overigens wel opvalt dat het bijna alleen de Roemeense dames zijn die € 40,00 vragen, en vaak hebben ze nog zo'n arrogante houding van, je mag blij zijn dat je mij mag neuken.Helaas heeft de verhoging van 30 naar 35 de doubletstraat kapot gemaakt. Toen het 30 was en de geleen 50 waren het andere ( betere ) tijden.
Dat is ook mijn indruk, ik vraag altijd aan de dames wat ze willen hebben, bij degene die € 40,00 willen loop ik door, bij degene die € 35,00 vragen ga ik naar binnen, maar betaal altijd met twee briefjes van € 20,00 en wil geen wisselgeld terug. Geef mij zelf toch een beter gevoel. Wat mij overigens wel opvalt dat het bijna alleen de Roemeense dames zijn die € 40,00 vragen, en vaak hebben ze nog zo'n arrogante houding van, je mag blij zijn dat je mij mag neuken.
Geef mij dan maar de Latina;s
Wat zeik je nou weer joh? Best zielig dat je moeilijk doet om 5 euro. Als je niet kunt eten bij een vijfsterrenrestaurant ga je maar lekker naar de McDonald's!
(dacht ik sorteer alvast voor op de hielenlikkers)
Ana heeft geen uitgezakt lichaam. Ze is bijzonder goed geconserveerd voor een dame van haar leeftijd. Ik vind haar lijf iig heerlijk. Je kunt haar altijd nog nemen met condoom, als jij je bedenkingen hebt haar zonder te doen. Dat zc verhaal is beslist niet de enige reden haar te bezoeken, lijkt mijAna in de Doub nr 73 ziet er ondeugend uit. Twijfel enorm om eens bij haar binnen te stappen en voor het eerst het condoom bij een dame weg te laten want volgens ander forum is ze hiervoor bekend en wrs op dit forum ook. Maar haar lichaam ziet er toch wat slapjes uit. Daarnet kwam er een goedgeklede don juan naar buiten eind 30 ~ max 40 jaar. Die zal wrs ook haar kut volgeschoten hebben. Is ze echt zo de moeite waard? Ik val op een ander type vrouwen. Namelijk stevige gezette vrouwen zoals Nena (nr12), Jennie in de grote witte passage. Toch kriebelt het om eens de stoute schoenen aan te trekken en die milf Ana eens zc te nemen.
Net zoals het ook aantikt bij de portemonnee van wandelaars. Maar goed, heb geleerd dat prijsdiscussies niets opleveren, dus ik zeg niks meer.@Eagle99 je hebt ook een punt met inderdaad waarom doen die meiden moeilijk met de verhoging van 5 euro om het om te draaien. Maar tikt toch aan 5 euro keer tien klanten neuken op een dag
Smaken verschillen, 1 x geweest maar nooit meer. ieder zijn ding, maar Ana is over due....by farAna in de Doub nr 73 ziet er ondeugend uit. Twijfel enorm om eens bij haar binnen te stappen en voor het eerst het condoom bij een dame weg te laten want volgens ander forum is ze hiervoor bekend en wrs op dit forum ook. Maar haar lichaam ziet er toch wat slapjes uit. Daarnet kwam er een goedgeklede don juan naar buiten eind 30 ~ max 40 jaar. Die zal wrs ook haar kut volgeschoten hebben. Is ze echt zo de moeite waard? Ik val op een ander type vrouwen. Namelijk stevige gezette vrouwen zoals Nena (nr12), Jennie in de grote witte passage. Toch kriebelt het om eens de stoute schoenen aan te trekken en die milf Ana eens zc te nemen.