Fuckerdoub
Vaste klant
Weet iemand wie die dame was gisteren op nummer 38 in de doubletstraat? Zwart haar en een staart. Tegenover passage nummer 75 k1
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn? Is ze aan het werk?Weet iemand of Vicky aan het werk is in de Doub?
Ik liep vandaag rond 14 uur door de Doubletstraat en heb haar gezien op nr. 42.Rond welk uur begint Fatima te werken in Doublet 42? Want ik moet op tijd de trein halen en heb haar nooit voor 19 uur opgemerkt. Ik ben van plan om haar morgen eens te bezoeken. Verslag zal dan volgen.
Yesss!! *Hopelijk staat ze er morgen ook al vanaf dit uur. Ik denk dat ik Nena ga skippen en gelijk voor Fatima ga en daarna (aangezien ze pas rond 19 uur begint) Jennie in de grote passage. Heb jaren lang uitgekeken naar de befaamde Fatima.Ik liep vandaag rond 14 uur door de Doubletstraat en heb haar gezien op nr. 42.
4k1 is toch de kamer van Colombiaanse Carolina?Iemand enig idee welke dame er op 4 k1 zat vandaag? Een beeldschoon (ik denk Roemeens) poppetje.
Adriana, die schuintegenover dr stond, had me al lekker leeggezogen voor ik haar gezien had.. jammer
Waarschijnlijk deze en ze staat in de rubriek "TMM" https://www.girlsreview.nl/threads/karima-den-haag-doubletstraat-23.3991/Weet iemand wie die dame was gisteren op nummer 38 in de doubletstraat? Zwart haar en een staart. Tegenover passage nummer 75 k1
Hij is er weer....Iemand die zin heeft om Fatima in Doublet 40 met 2 man sterk te bezoeken? Het zou mijn eerste ontmoeting zijn met haar en wil de ejaculatie lang genoeg kunnen uitstellen.
ik vind deze vraag veel minder erg dan die altijd maar terug kerende vraag of die of die er staat.Hij is er weer....
My bad, MEIDENGEK Misschien vergis ik mij dan toch. Ik kom inderdaad meer doordeweeks dan tijdens het weekend.@Wandeleer Of je komt hier nooit in het weekend of je hebt een bril nodig, ik denk het laatste omdat je schijnbaar alleen nog dames kan zien die een dermate omvang hebben dat jij ze nog kan waarnemen.
Laat ons weten hoe die blonde is? Ik had haar ook gezien.Op Doubletstraat 12 op de plaats van Nena staat ook een heel mooie volslanke blondine met een witte slip aan. Zeer dikke kont en flinke buik. Wil wel eens een gokje wagen maar wacht momenteel nog op Fatima. Blijkbaar staat ze er niet overdag tijdens het weekend.
Ik vind haar ook iets hebben. Volgens mij is er nog geen topic over haar.Ik heb opgemerkt dat er tijdens de avond thv Doublet 28 of 30 een goed gevulde jongedame (donkerbruin lang haar in een staart) staat. Heeft een zeer opvallende dikke natuurlijke boezem in een push-up bh en een buikje met pak aan. Staat altijd in een bh met slip achter het raam en haar lippen zijn ook tamelijk vol maar ook natuurlijk volgens mij en goed in de lippenstift gezet. Wie weet hoe deze name noemt? Ik zoek een topic over haar. Tenzij de Doublet vol loopt met heren die geen smaak hebben
je bent wel een liefhebber van Oma sex.Lekker uitziende rijpe latina milf op Doublet 38 k1. +50 jaar en dikke tieten. Mooie lingerie en stocking kousen. Iemand een idee wie dit is? Heb haar nog nooit gezien.
Goed gedaan jongen, even een energiedrankje drinken, en hup de tweede rondeZonet bij Fatima geweest. Straks volgt ronde 2 en als ik tijd en zin over heb misschien een 3de eerst iets zoeken om te bikken. Hopelijk arriveert mijn favorietje op tijd.
@Wandeleer houdt meer van vollere dames als ik zo lees. Een fijnproeverje bent wel een liefhebber van Oma sex.
Dat was dan wel een heel snel vluggertje want er zat maar 20 minuten tussen je berichtenZonet bij Fatima geweest. Straks volgt ronde 2 en als ik tijd en zin over heb misschien een 3de eerst iets zoeken om te bikken. Hopelijk arriveert mijn favorietje op tijd.