Ik weet wie je bedoeld, (Alice) Spaans/Arabisch. Mijn 1e bezoek was gewoon goed, maar de 2e bezoek was echt erbarmelijk! Paar seconden pijpen en niet eens 1 minuut doggy en ik stopte even mocht ik niet meer verder, ik zei tegen haar 'hoe bedoel je? ik heb nog tijd', zegt ze 'ja kan je binnen 5 min klaarkomen en jezelf wassen en omkleden?' Ik zei 'ja ik kan dat wel hoor' maar ze stond op en wilde niet meer verder t….wijf, ik werd woest joh, ik stond daar binnen mijn woede tegen haar te uiten, zegt ze ja mijn baas is boven, ik zei het interesseert mij niet of jou baas boven is, ik doe niets verkeerds. Ze was verder alleen maar stil. Ze kwam haar afspraken ook niet na. Dus eigenlijk betaal je 40 eu voor paar minuten wassen en omkleden en misschien max 5 min p+n.
Ik heb ook wel eens een andere klant woedend uit haar kamer zien weg lopen. Voor de mensen die haar willen bezoeken, ik raad jullie aan om het niet te doen, want ze is gewoon sluw en is echt een klokkijkster ze denkt alleen maar aan de tijd en geld, maar totaal niet aan de behoeften van de klant. Er zijn betere dames in de straat.