Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet wie je bedoeld, (Alice) Spaans/Arabisch. Mijn 1e bezoek was gewoon goed, maar de 2e bezoek was echt erbarmelijk! Paar seconden pijpen en niet eens 1 minuut doggy en ik stopte even mocht ik niet meer verder, ik zei tegen haar 'hoe bedoel je? ik heb nog tijd', zegt ze 'ja kan je binnen 5 min klaarkomen en jezelf wassen en omkleden?' Ik zei 'ja ik kan dat wel hoor' maar ze stond op en wilde niet meer verder t….wijf, ik werd woest joh, ik stond daar binnen mijn woede tegen haar te uiten, zegt ze ja mijn baas is boven, ik zei het interesseert mij niet of jou baas boven is, ik doe niets verkeerds. Ze was verder alleen maar stil. Ze kwam haar afspraken ook niet na. Dus eigenlijk betaal je 40 eu voor paar minuten wassen en omkleden en misschien max 5 min p+n.

Ik heb ook wel eens een andere klant woedend uit haar kamer zien weg lopen. Voor de mensen die haar willen bezoeken, ik raad jullie aan om het niet te doen, want ze is gewoon sluw en is echt een klokkijkster ze denkt alleen maar aan de tijd en geld, maar totaal niet aan de behoeften van de klant. Er zijn betere dames in de straat.
hier moet je mijn inziens een recensie over schrijven, dan kan je in ieder geval je wandelbroeders waarschuwen tegen deze meid, Is deze meid een beetje mollig/ stevig met een enigzins Arabisch uiterlijk. Vaak heeft ze een bikini aan.

Begrijp
hier moet je mijn inziens een recensie over schrijven, dan kan je in ieder geval je wandelbroeders waarschuwen tegen deze meid, Is deze meid een beetje mollig/ stevig met een enigzins Arabisch uiterlijk. Vaak heeft ze een bikini aan.
Begrijp deze dames ook wel een beetje ..als je het instaptarief betaald dan kan je bij de meeste dames zo een service bijna verwachten zal ik ook never nooit doen

Laatst bewerkt:

Ja ze is wel een beetje mollig/stevig. Maar het kan zijn dat ze nu wat is afgevallen, ik ben er al bijna 3 maanden niet geweest. Je kan wel zien dat ze iets Arabisch heeft. En ze heeft idd vaak een bikina aan. Ik wist niet dat er een recensie was over haar, maar ik voeg mijn recensie er ook wel bij.

Tot 50 euro contactloos betalen. Soms zelfs tot over de 100 euro. Wat een aannames doe jij de hele tijd zeg. Vermoeiend persoon
Aannames? Ga in het woordenboek is even opzoeken wat dat woord betekent ouwe koeienneuker.

Vreemd dat die dame eerst zou stelen en dan vervolgens netjes de spullen naar de polisieee brengt. Klinkt als ongeloofwaardig.

Begrijp

Begrijp deze dames ook wel een beetje ..als je het instaptarief betaald dan kan je bij de meeste dames zo een service bijna verwachten zal ik ook never nooit doen
Nee dit begrijp ik helemaal niet. Voor het instaptarief hoor je pijpen en neuken incl klaarkomen te krijgen binnen 20min. Anders is het gewoon een TMM en moet ze maar wat anders gaan doen. Gelukkig hebben we dit forum om elkaar te waarschuwen voor zulke oplichters.

Nee dit begrijp ik helemaal niet. Voor het instaptarief hoor je pijpen en neuken incl klaarkomen te krijgen binnen 20min. Anders is het gewoon een TMM en moet ze maar wat anders gaan doen. Gelukkig hebben we dit forum om elkaar te waarschuwen voor zulke oplichters.
Voor basis tarief is volgens mij voor 15 min hoor ,dame heeft alle recht ..dan moet je gewoon meer betalen

Voor basis tarief is volgens mij voor 15 min hoor ,dame heeft alle recht ..dan moet je gewoon meer betalen

Ja de ene keer zegt een dame 15 min en de andere keer 20 min, het is altijd weer wat anders soms ook met prijzen. Ze moeten gewoon een vaste tijd hebben en een vast bedrag, niet steeds veranderen.

Zij heeft het recht om te stoppen als je niet kan klaar komen binnen die tijd. Maar dat was bij mij niet eens het geval, ik stopte heel even maar en toen draaide ze om en mocht ik niet meer verder van haar en toen zei ik 'ik ben nog niet eens klaargekomen en ik heb nog tijd' en toen zei ze' kan je binnen 5 min klaarkomen, wassen en omkleden?' Terwijl ik nog veel meer tijd over had. Want ik hou de tijd altijd bij.
Zij zag gewoon fout, want zij denkt te makkelijk over dit soort dingen. Je moet gewoon je afspraken nakomen klaar, simpel is dat.

Ja de ene keer zegt een dame 15 min en de andere keer 20 min, het is altijd weer wat anders soms ook met prijzen. Ze moeten gewoon een vaste tijd hebben en een vast bedrag, niet steeds veranderen.

Zij heeft het recht om te stoppen als je niet kan klaar komen binnen die tijd. Maar dat was bij mij niet eens het geval, ik stopte heel even maar en toen draaide ze om en mocht ik niet meer verder van haar en toen zei ik 'ik ben nog niet eens klaargekomen en ik heb nog tijd' en toen zei ze' kan je binnen 5 min klaarkomen, wassen en omkleden?' Terwijl ik nog veel meer tijd over had. Want ik hou de tijd altijd bij.
Zij zag gewoon fout, want zij denkt te makkelijk over dit soort dingen. Je moet gewoon je afspraken nakomen klaar, simpel is dat.

Dames die 15 minuten zeggen moet je gewoon nooit naar binnen gaan. Boycotten.

De dames die altijd 20 minuten zeggen zijn meestal ook de dames die je wat service willen geven.

Ik snap sowieso de discussie niet echt. Waarom zou je in godsnaam moeilijk doen over 15 minuten of 20 minuten?
Je bent als het goed is sowieso wel rond die tijd klaar toch? Snap wel dat je niet een half uur daar moet zitten en proberen je orgasme uit te stellen, maar een dame moet imo ook niet zo moeilijk doen over die extra paar minuten.
En als je toch al zo strikt gaat doen, dan moet je ook douchen en uitkleden etc. niet meenemen. Dat is toch helemaal geen onderdeel van de dienstverlening?
Dan zou ik zo'n timer meenemen en die naast het bed neerleggen en deze pas laten lopen op het moment dat er fysiek contact is. Dat doet een weldenkend persoon toch ook niet?

Die Arabische dame is toch die ene met lichte spleetogen, krullend zwart haar, een paar tattoo's en die sinds corona flink is aangekomen?
Ik vind haar fysiek wel aantrekkelijk, ik hou wel van lekker mollig en veel vet op de juiste plek. Ben 1x bij deze dame binnengeweest; had toen geen gezeik met klokkijken oid maar het was zo plichtmatig (en een lichte stank) waardoor ik niet meer bij haar naar binnen ben geweest. Excuus dat je baas (oid?) er is slaat ook nergens op. Wat heeft de wandelaar daar nou mee te maken? En als je toch moet afkappen prima, maar geef de wandelaar zijn geld dan terug? Je kan toch niet het geld incasseren en na 5 minuten zeggen dat je moet afkappen? Dat is in mijn ogen niets anders dan diefstal.

Ik snap sowieso de discussie niet echt. Waarom zou je in godsnaam moeilijk doen over 15 minuten of 20 minuten?
Je bent als het goed is sowieso wel rond die tijd klaar toch? Snap wel dat je niet een half uur daar moet zitten en proberen je orgasme uit te stellen, maar een dame moet imo ook niet zo moeilijk doen over die extra paar minuten.
En als je toch al zo strikt gaat doen, dan moet je ook douchen en uitkleden etc. niet meenemen. Dat is toch helemaal geen onderdeel van de dienstverlening?
Dan zou ik zo'n timer meenemen en die naast het bed neerleggen en deze pas laten lopen op het moment dat er fysiek contact is. Dat doet een weldenkend persoon toch ook niet?

Die Arabische dame is toch die ene met lichte spleetogen, krullend zwart haar, een paar tattoo's en die sinds corona flink is aangekomen?
Ik vind haar fysiek wel aantrekkelijk, ik hou wel van lekker mollig en veel vet op de juiste plek. Ben 1x bij deze dame binnengeweest; had toen geen gezeik met klokkijken oid maar het was zo plichtmatig (en een lichte stank) waardoor ik niet meer bij haar naar binnen ben geweest. Excuus dat je baas (oid?) er is slaat ook nergens op. Wat heeft de wandelaar daar nou mee te maken? En als je toch moet afkappen prima, maar geef de wandelaar zijn geld dan terug? Je kan toch niet het geld incasseren en na 5 minuten zeggen dat je moet afkappen? Dat is in mijn ogen niets anders dan diefstal.
Dames die meestal 15 minuten zeggen, na zes minuten al beginnen te zeiken over meer geld

Die snappen ook niet zo goed dat de meeste klanten bij dit soort dames nooit meer terug komen

In principe weten de dames ook dat ze op de doub ver onder de prijs werken wat gebruikelijk is, maar dan moet je niet meer op de doub werken.

En dat is ook een van de redenen ook dat de doub zo leeg is. De Dames willen niet meer ver onder de prijs werken.

Weet iemand wie die brunette is in badpak op geleen 45, raam helemaal aan de rechter kant. Volgens mij Karina of Katerina, ben haar naam vergeten. Ze kijkt een beetje boos maar is best aardig.
En op geleen 126 jonge slanke dame, raam helemaal links. Sara of zo.
Kan geen topics vinden.

In principe weten de dames ook dat ze op de doub ver onder de prijs werken wat gebruikelijk is, maar dan moet je niet meer op de doub werken.

En dat is ook een van de redenen ook dat de doub zo leeg is. De Dames willen niet meer ver onder de prijs werken.
Wat is ver onder de prijs werken, ze betalen minder huur op de Doub, bovendien hebben ze vaak meer klanten op de Doub dan dat ze in de Geleenstraat zouden hebben.
En ver onder de prijs werken ? Ik denk dat ze hier meer verdienen dan in hun thuisland.

Laatst bewerkt:
Wat is ver onder de prijs werken, ze betalen naar mijn idee ook minder huur op de Doub, bovendien hebben ze vaak meer klanten op de Doub dan ze in de Geleenstraat hebben of zouden hebben.
En ver onder de prijs werken ? Ik denk dat ze hier meer verdienen dan in hun thuisland.
Neuk prijzen hebben niets met huur prijzen te maken

25-35 dat kan bijna nergens in europa meer

Het is hun eigen keuze. En ze verdienen relatief gezien hier wel een kapitaal als ze veel klanten hebben zoals Amy/Daisy. Maar dat is niet voor allemaal weggelegd.

Ze verblijven een periode in nederland dat moet allemaal betaald worden en als je weinig klanten heb dan red je het niet en dan moet je gewoon terug naar land van herkomst.

Vraag me af of amy/daisy ooit nog terugkomt in de doub, misschien is ze er ook wel klaar mee. Er zijn toch een hoop dames die niet meer terugkeren lijkt het wel. Misschien zijn ze echt klaar met de doub en hebben ze andere plekken gevonden waar het beter is.

Terug
Bovenaan Onderaan