Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heren

Vraagje was gistermiddag in de doub was overigens erg rustig met dames maar had gelukkig afspraak met Hongaarse Claudia...tijdens het wachten ben ik rond gaan lopen om te kijken wat voor moois er nog meer stond...

In de laatste passage (75 K6) stond een donkere latina dame met een zeer mooi lichaam gezocht maar kan nergens iets over haar vinden.

Wie o wie weet wie dit is ? hoor het graag.

Bvd & gr,

Heren

Vraagje was gistermiddag in de doub was overigens erg rustig met dames maar had gelukkig afspraak met Hongaarse Claudia...tijdens het wachten ben ik rond gaan lopen om te kijken wat voor moois er nog meer stond...

In de laatste passage (75 K6) stond een donkere latina dame met een zeer mooi lichaam gezocht maar kan nergens iets over haar vinden.

Wie o wie weet wie dit is ? hoor het graag.

Bvd & gr,
Valeria?

Tongzoenen met deze dames lijkt me geen goed idee als je bedenkt waar die allemaal voor in zijn. Ook bij andere dames zou ik voorzichtig zijn, vorige klant uitgebreid zc gepijpt en 5 min later met jou tongzoenen
Joh, zat hier die schijt aan hebben en lekker hun eigen zaad erbij spuiten en lekker die tong erin 🤣😅

Terug
Bovenaan Onderaan