iemand Natalia al gespot doublet 7K4 witte puien?
Zij is ff terug naar thuisland. Pasen vieren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereniemand Natalia al gespot doublet 7K4 witte puien?
Geef je nr maar voor een tikkie.Kan iemand mij vertellen of Sonja (Geleen) vandaag aanwezig is? Moet van ver komen namelijk en heb geen nr van haar.
De dildo staat er niet .....Carla gelëenstraat 51~1 aanwezig vandaag?
Wat heb je al geschreven?Geef je nr maar voor een tikkie.
Heb het al geschreven.
ok heeft ze niet gezegd wanneer ze weer terug komt meestal na 2 weken is ze er al weerZij is ff terug naar thuisland. Pasen vieren.
Helaas dat weet ik niet. Ik verwacht over 2 weken ofzo.ok heeft ze niet gezegd wanneer ze weer terug komt meestal na 2 weken is ze er al weer
Misschien volgend week pas terug, nog niet gevraagdlisa met beertje werkzaam???lang niet gezien hoor
Paulus heeft al aangegeven dat Sonja aanwezig is. Had je kunnen weten als je terug zou lezen.Wat heb je al geschreven?
Ik zie het nu inderdaad staan. Had er overheen gelezen. Mijn excusesPaulus heeft al aangegeven dat Sonja aanwezig is. Had je kunnen weten als je terug zou lezen.
Valeria?Heren
Vraagje was gistermiddag in de doub was overigens erg rustig met dames maar had gelukkig afspraak met Hongaarse Claudia...tijdens het wachten ben ik rond gaan lopen om te kijken wat voor moois er nog meer stond...
In de laatste passage (75 K6) stond een donkere latina dame met een zeer mooi lichaam gezocht maar kan nergens iets over haar vinden.
Wie o wie weet wie dit is ? hoor het graag.
Bvd & gr,
Vaak zien die er niet uit. Type Lorena, Dora of ManuelaEr zijn dvp die t gewoon standaard erbij geven,....dat zijn soms wel echte toppers.
ik ook niet. ik loop altijd hard door als ik langs hun raam loopt.Die jij noemt wil Ik nog niet met 200€ erbij
Hangt wel van de dame af . En als ze je leuk of knap vindt, hoort tongzoenen waarschijnlijk wel erbij. Bij mij hoort het altijd bij .Dat is waar, maar bij privéhuizen heb ik vaak dat tongzoenen erbij hoort. Of de dames vinden mij leuk
In de privé ontvangst zit het vaak bij de prijs inbegrepen. Ramen is ander verhaal.Volgens mij is tongzoenen vrij ongebruikelijk in de wereld van de betaalde liefde.
Tongzoenen met deze dames lijkt me geen goed idee als je bedenkt waar die allemaal voor in zijn. Ook bij andere dames zou ik voorzichtig zijn, vorige klant uitgebreid zc gepijpt en 5 min later met jou tongzoenenVaak zien die er niet uit. Type Lorena, Dora of Manuela
Die dames skip ik.
Joh, zat hier die schijt aan hebben en lekker hun eigen zaad erbij spuiten en lekker die tong erinTongzoenen met deze dames lijkt me geen goed idee als je bedenkt waar die allemaal voor in zijn. Ook bij andere dames zou ik voorzichtig zijn, vorige klant uitgebreid zc gepijpt en 5 min later met jou tongzoenen