Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor je snelle bericht, ben inderdaad van de latinas, wel de wat rijpere. Ik zal eens langsgaan bij Crystal in de doublet!Ik was Zondagavond in de Doublet en toen was het best druk.
Overdag is het sowieso altijd wel rustiger. @SoManyWomen als je van latina's houd kan ik je Crystal 31 K2 aanraden.
Lieve meid met goed lichaam en uitstekende service.
Is de mevouw en mollige dame? Heb jaar gezien net maar toen ging er net 1 voorDaar ga je geen spijt van krijgen ?
Ik denk dat je mijn tweelingbroer hebt gezien, want ik ben er :s-avonds nooit, haha.Gisteravond commotie in de Geleen er werd iemand een kamer uitgesleept door de politie, weet iemand waarom? @Paulus2 weet jij het? ik zag je volgens mij ook in de straat.
Dan heb ik het niet getroffen vanavond, in de witte passage op 31 k2 staat een mollige dame...Nee nee nee.. zeker geen mollige dame. Crystal heeft een prima figuurtje, met een mooie D cup en mooie latina billen.
Volgens mij staat ze er zo goed als iedere avond. Ze heeft een beugel, kan niet missen ?
Je hebt gelijk, het is meer als de dames zich verplaatsen dat ze van naam veranderen. Maar toch een strikvraagje voor je aangezien jij de geleen kenner bent, Nicole, Bianca of Lory, dezelfde dame maar wie is het? ?Volgens mij veranderen de dames in de raambuurten meestal niet van naam.
Afgelopen zondagavond een rondje gemaakt door de kleine straatjes in Den Haag. Echter onverrichter zake weer huiswaarts gegaan. Wilde nog bij Crystal langs gaan, maar die was bezet en toen ik terug kwam, van de Geleenstraat, zat haar dienst erop en ging ze net douchen.
Zag nog wel twee dames in de Geleenstraat waar ik interesse in had, maar waar ik zo even geen info over kon vinden. Wellicht dat iemand hier deze dames reeds bezocht heeft, of zich recensies herinnert van het vorige forum? Het gaat om Rebecca op 86K5 of 84K5, met naambordje, die ik daar voor de lockdown ook al heb zien staan en vaker dan andere dames beschikbaar lijkt? En Ina, een brutaaltje die haar tong naar me uitstak en werkt in een van de laatste kamers van pand 23 of 45, eveneens met naambordje. Is er over deze dames info bekend? Hoor graag of het de moeite waard is bij deze dames naar binnen te stappen? Alvast mijn hartelijke dank ;-).
Zag overigens nog een dame, volgens mij hierboven al beschreven op 51K3 met enorme echte knoppen bij wie het instaptarief €100,- was .
Ik vond haar wel lief en spontaan. Niet zo arrogant en had een vrolijke buiJa precies, dat is haar, goede beschrijving ;-)
Ik Denk t Wel Ted18 K1 heb ik ook al gespot.. klein en beetje sletterig uiterlijk.. precies waar jij op valt @Betrouwbaar
3 woorden mee gewisseld toen ik haar buurvrouw Andrea bezocht, leek me wel een aardige meid.
Ga je even testen voor mij?
Heb eigenlijk niet gevraagd wat er bij die €100,- inbegrepen zit, zal ik toch eens vragen de volgende keer, want het is wel een mooie vrouw.Ik vond haar wel lief en spontaan. Niet zo arrogant en had een vrolijke bui
Ik betaalde 50 voor een penismassage, aan haar borsten en billen zitten en in nek zoenen.Heb eigenlijk niet gevraagd wat er bij die €100,- inbegrepen zit, zal ik toch eens vragen de volgende keer, want het is wel een mooie vrouw.