- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.lovelyprive.com/dames/demie/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Recentelijk een date gehad met Demie voor een half uur. De gastvrouw riep haar en ik hoorde een lieve vriendelijke stem antwoorden. Maar wauw wat een plaatje kwam daar naar binnen lopen. Foto's komen echt precies overeen. Wat een lichaam. Voorspel is lekker langzaam opbouwen en teasen. Deze dame stoot weer een ander dame op mijn lijst van haar troon wat betreft pijp skills. Best ever. Kijkt je intens aan tijdens het pijpen, tongt met je pik en doet deepthroat. Echt heaven! Daarna verschillende standjes gedaan. Maar hoe zit dat met de label 'squirt queen'. Ik denk dat Lovely Privé beter die label kan weghalen om verwachtingen van beide kanten weg te nemen wat de sfeer niet ten goede komt. Overigens was de sfeer tijdens onze date top. Om haar te laten squirten gaat, naar haar eigen zeggen, wel wat hard werk aan vooraf. Je moet tenminste een uur boeken want ze moet echt een goede connectie en opwinding opbouwen. Ook moet je zelf wat skills met je vingers hebben . Dus een squirtqueen zoals bijvoorbeeld een Moniek van Dreamgirls die makkelijk binnen een halfuur voor jou gaat spuiten kan je vergeten.
Ze ruik overigens verrukkelijk maar misschien minder voor heren die een vrouw thuis hebben rond lopen.
Ze ruik overigens verrukkelijk maar misschien minder voor heren die een vrouw thuis hebben rond lopen.