girlssvisitor
Vaste klant
Heeft er misschien iemand
al ervaring met de nieuwe Demi bij rendez vous in Made?
al ervaring met de nieuwe Demi bij rendez vous in Made?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwat bedoel je: bare?Heb je ze bare kunnen pakken dan?
Koenxxx
Nee Marcellus, niet zonder condoom. Lijkt me ook niet verstandig en lekker om in het zaad van een ander te gaan roeren. het is gewoon een lekker MILF die je in alle standjes kunt nemen. Ik wil altijd graag over tieten spuiten, maar die waren me te slap. Dus heb ik me maar (met condoom) in haar kutje leeg gespoten. Ze is nog strak genoeg ondank dat er misschien al wel 1000 zijn voor gegaan....Zonder condoom…
Bij mij verliep het helaas anders. Mevrouw ziet er leuk uit, dat dan weer wel maar het zoenen en tongzoenen was dermate laf dat er voor mij geen herhaling in zit. Jammer voor mij dat zowel Roxy en Gabriella weg zijn...Ik ben deze week bij Demi geweest. Begin 40. Slank figuur. Lekker lijf en een aardig strak kutje, ook al zijn er vele mannen voor mij geweest. Pijpen een 10, zoenen een 10. Neuken een 10. Lekker vanachter klaargekomen en haar kutje vol gespoten. Enige jammere is dat ze 'leggelopen' tieten heeft. Erg slap. Je kunt ze echt niet tussen haar tieten neuken.
Ik zou zeggen: Doen!
Jammer dat het bij jou zo gelopen is. Bij mij had ze mijn paal onder de douche al diep in haar mondje, nadat we heftig hadden gezoend.Bij mij verliep het helaas anders. Mevrouw ziet er leuk uit, dat dan weer wel maar het zoenen en tongzoenen was dermate laf dat er voor mij geen herhaling in zit. Jammer voor mij dat zowel Roxy en Gabriella weg zijn...