Brabobertje
Wandelaar
- 61
- 26/12/21
- 10
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, toppertje maar helaas gestopt
Is dat deze dame?Ja, toppertje maar helaas gestopt
JazekerIs dat deze dame?
Lieve zachtaardige rijpere vrouw
Ik ben een lieve zachtaardige vrouw die jou de vriendinnen ervaring wil geven, gewoon lekker vrijen. Ik zoen heel graag, verder vind ik het heel fijn om jou te verw...www.kinky.nl
Als je ervaring met haar hebt wil je dat dan delen? Ben ook benieuwd naar haar.ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk
Nee, dat is logisch. Ik denk er hetzelfde overben er nog nooit geweest, en na harsjeroen z'n reactie gaat dat waarschijnlijk ook niet meer gebeuren
Welke diensten er zijn verleend en hoe het samenspel js geweest is altijd subjectief, en vind ik niet heel belangrijk. Maar ik maak mij met name zorgen dat zij ontvangt terwijl ze een koortslip heeft. Dat kan echt niet en is voor mij een no-go.@harsjeroen dan moet je erook bij vertellen dat je niet weg hoefde na een half uur en dat je uitgebreid bij haar onder de douch hebt gestaan terwijl ze gezegd had even opfrissen bij de wastafel! Dus niet helemaal eerlijk dit, ik heb een aantal mannen gesproken die zijn geweest en waren allemaal zeer tevreden. ze is heel lief en gezellig.
Dat is persoonlijk, ik heb er geen problemen mee en mijn maten ook niet.Welke diensten er zijn verleend en hoe het samenspel js geweest is altijd subjectief, en vind ik niet heel belangrijk. Maar ik maak mij met name zorgen dat zij ontvangt terwijl ze een koortslip heeft. Dat kan echt niet en is voor mij een no-go.
@harsjeroen dan moet je er ook bij vertellen dat je niet weg hoefde na een half uur en dat je uitgebreid bij haar onder de douch hebt gestaan terwijl ze gezegd had even opfrissen bij de wastafel! Dus niet helemaal eerlijk dit, ik heb een aantal mannen lees mijn maten, gesproken die zijn geweest en waren allemaal zeer tevreden. ze is heel lief en gezellig. Ik kom haar zelf al een paar keer bezocht, ze is echt heel lief. ze knuffelt heel graag. Ze kletst heel graag en laat je echt op je gemak zijn.