lekker-010
Wandelaar
Hoi allemaal,
Ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze dame.
Alvast bedankt
Ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze dame.
Alvast bedankt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt voor je reactie. Topic gevonden. Daar in stond een andere link maar die werkt niet meerer is al eerder een thread over haar voorbij gekomen maar dan onder Dianie
ze is best een leuke vrouw om te zien, vooral haar borsten zijn heerlijk. is na wat jaartjes (wellicht zwangerschap) wel iets voller geworden maar niet dik…het is alleen bij haar of ze haar dag heeft of niet. kan dan soms erg kortaf en bot overkomenBen ook wel benieuwd eigenlijk, haar foto's zien er veelbelovend uit
ze is nederlandse, maar ik vermoed dat haar roots wel liggen in een caribish oortIk kan het andere topic niet vinden? Is deze dame helemaal nederlands?
reageerde ze hier positief op of liet ze het toe en liet het haar verder koud? aangezien ze zich soms heel afstandelijk en koud gedraagt ben ik daar wel't is allemaal waar wat hier boven staat. ze is een heerlijk ding, mooi donker lichaam. masseert met haar hele lichaam en stevig. ik heb haar ook mogen betasten en mijn vingers gleden soms lekker naar binnen, zowel anaal als vaginaal. zal niet zeggen dat ik echt ging vingeren, maar het glijden van mn vingers werd niet verafschuwd en dat is toch wel een pluspunt. Inderdaad stemmingswisselingen is wel een puntje bij haar. denk toch wel aan een lichte bordeliner
ze is nederlandse, maar ik vermoed dat haar roots wel liggen in een caribish oort
Standaard diclaimers voor een regulier massage toko, copy/paste gevalZe is weer online nu als Desi:
Tantra massage op top niveau
Ik verzorg diverse erotische massages. Zoals sportmassage met een hoogtepunt.70 euro voor een uur. Lingerie massage 60, 70 en 80 voor een uur. Body...www.sexjobs.nl
Nu met een hele reeks nogal vreemde disclaimers erbij, op basis van ervaringen?
aanvaring? mag ik vragen wat er gebeurd was?Onlangs weer met haar afgesproken. Was wel de laatste keer, want we kregen nu tussentijds en aan het einde van de massage een flinke aanvaring. Kan van haar geen hoogte krijgen maar duidelijk is wel dat wij geen match hebben. Op zich jammer want over haar looks, massage en andere vaardigheden had ik zeker geen klagen.
Sorry voor jouw vervelend ervaring. Maar, was het vanwege racisme, politiek, of iets anders?Gewoon een woordenwisseling waardoor de sfeer werd verziekt
Zie post #20 hierboven, need I say more? ......Sorry voor jouw vervelend ervaring. Maar, was het vanwege racisme, politiek, of iets anders?
Ik wil met haar afspraken maken, want ze is een fijne dame. Maar ik will liever niet geld geven aan een onberekenbaar persoon.
T is een zeer arrogante tante , jammer want t ziet er opzich wel lekker uit allemaalOnlangs weer met haar afgesproken. Was wel de laatste keer, want we kregen nu tussentijds en aan het einde van de massage een flinke aanvaring. Kan van haar geen hoogte krijgen maar duidelijk is wel dat wij geen match hebben. Op zich jammer want over haar looks, massage en andere vaardigheden had ik zeker geen klagen.