- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://carpediemmassage.nl/masseuses/deloris
- Totale kosten (in euro)
- 100
Na enkele goede berichten op hun site, een afspraakje gemaakt met Delores. Ik had een vip massage genomen van een uur voor 130 euro. Ik was mooi op tijd maar Delores kwam later en heb 10 min. in de jacuzzi moeten wachten.Dus niet samen douchen. Toen ze kwam zag een knap meisje met een getint kleurtje waar je een gesprek mee kon voeren, maar daar kwam ik niet voor. Ze kwam langs me zitten en ik dacht het feest kan beginnen. Maar er gebeurde niets, helemaal geen actie ze legde haar hoofd op mijn schouders en ik kon een beetje met haar borstjes spelen.
Dus helemaal geen massage in de jacuzzi. Na 15.min.op het matras gaan liggen waar ze met de rug en body massage begon, dat deed ze niet slecht alleen miste ik de erotishe opbouw. Daarna omgedraaid en afgemaakt met body massage en hand matige hoogtepunt. Ook weer niet samen douchen en ik stond na 50 min. buiten. Voor mij geen herharling.
Dus helemaal geen massage in de jacuzzi. Na 15.min.op het matras gaan liggen waar ze met de rug en body massage begon, dat deed ze niet slecht alleen miste ik de erotishe opbouw. Daarna omgedraaid en afgemaakt met body massage en hand matige hoogtepunt. Ook weer niet samen douchen en ik stond na 50 min. buiten. Voor mij geen herharling.