- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7409966-della
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik zag op kinky een advertentie van de bloedmooie Sara staan dus ik op weg naar Arnhem.
Zit in de wijk tegenover Ijselloord.
Aangekomen stond ik nog n paar minuten voor de deur , wat niet ideaal is in een woonwijk, maar uiteindelijk ging de deur open.
Nee, niet de bloedmooie Sara maar Della
Loop maar mee werd in gebrekkig Engels verteld…. is boven is boven..
Ik dacht nog dat die Sara boven was, maar het was helaas een teleurstelling.
Omdat ik al knettergeil was en ze wel OK was toch maar gegaan.. ik was ook al boven tenslotte
Op een lege zolderkamertje met 1 lamp aan de slag.
Nou moet ik toegeven dat ik het ook wel wat heeft. Als je wat vaker wandelt kom je echt de gekste locaties tegen en het wind mij op als ik op een bouwvallig achterkamertje bezig ben.
Della lag er in het begin bij als een zoutzak, maar na wat gefriemel en een beetje lachen warmde ze toch goed op.
Al met al een 6,5
Maar ik had natuurlijk een 9 met Sara gehoopt.
Ik denk dat Sara niet bestaat , al zei Della dat er nog iemand was..maar het ging in gebrekkig Engels dat je er niet echt veel uit kon opmaken.
Update; Sara go back to Spain..
zou Sara dat zelf ook weten?
Zit in de wijk tegenover Ijselloord.
Aangekomen stond ik nog n paar minuten voor de deur , wat niet ideaal is in een woonwijk, maar uiteindelijk ging de deur open.
Nee, niet de bloedmooie Sara maar Della
Loop maar mee werd in gebrekkig Engels verteld…. is boven is boven..
Ik dacht nog dat die Sara boven was, maar het was helaas een teleurstelling.
Omdat ik al knettergeil was en ze wel OK was toch maar gegaan.. ik was ook al boven tenslotte
Op een lege zolderkamertje met 1 lamp aan de slag.
Nou moet ik toegeven dat ik het ook wel wat heeft. Als je wat vaker wandelt kom je echt de gekste locaties tegen en het wind mij op als ik op een bouwvallig achterkamertje bezig ben.
Della lag er in het begin bij als een zoutzak, maar na wat gefriemel en een beetje lachen warmde ze toch goed op.
Al met al een 6,5
Maar ik had natuurlijk een 9 met Sara gehoopt.
Ik denk dat Sara niet bestaat , al zei Della dat er nog iemand was..maar het ging in gebrekkig Engels dat je er niet echt veel uit kon opmaken.
Update; Sara go back to Spain..
zou Sara dat zelf ook weten?
Laatst bewerkt: