Triofantasie
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste in lange tijd nog eens naar skw gegaan. Na 10 min rondwandelen kwam ik in vt ( nummer is me ontgaan) deze prachtige jonge dame tegen.
Ze is een petit meisje met mooie prachtige tietjes niet te groot maar ook niet te klein.
Prijs afgesproken voor normale date
Eenmaal binnen. Beide een wasje gedaan
We waren beide stil dit omdat ik wat zenuwachtig was.
Ze begon lekker mijn lul hard te trekken eenmaal hard ging het hoesje erom en begon ze aan een zailge pijpbeurt.
Dan werd het tijd voor te neuken. Ze kwam on top zitten met de nodige glijmiddel. Dit was wel nodig want ze spande goe. Eenmaal ze mijne lul gewoon was nam ik over en begon haar te neuken ze begon lekker mee te kreunen. Ze nam me zelfs goe vast.
Ik heb het zakje vol gespoten we hebben even gepraat. Ze ziet me zeker nog terug
Ze is een petit meisje met mooie prachtige tietjes niet te groot maar ook niet te klein.
Prijs afgesproken voor normale date
Eenmaal binnen. Beide een wasje gedaan
We waren beide stil dit omdat ik wat zenuwachtig was.
Ze begon lekker mijn lul hard te trekken eenmaal hard ging het hoesje erom en begon ze aan een zailge pijpbeurt.
Dan werd het tijd voor te neuken. Ze kwam on top zitten met de nodige glijmiddel. Dit was wel nodig want ze spande goe. Eenmaal ze mijne lul gewoon was nam ik over en begon haar te neuken ze begon lekker mee te kreunen. Ze nam me zelfs goe vast.
Ik heb het zakje vol gespoten we hebben even gepraat. Ze ziet me zeker nog terug