- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/delia-blowjob-cim.html
- Totale kosten (in euro)
- 230
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ontvangt in de buurt van de antwerpse zoo. De straat voelde niet zo veilig aan, trappenhall naar het appartement B&B ook niet. De kamer was niet gezellig. Voor de rest zeer knappe skinny meid, ontvangst was goed. Prijs is 180 per uur, extra 20 voor tongzoenen en extra 30 voor pzc.
Het is een babbelaar en moest eerst nog eentje roken want 60 min zonder sigaret ging niet . Ondertussen loopt je tijd wel, na 25 min konden we beginnen, pijpen tongzoenen en cowgirl waren goed. Missionaris mocht maar doggy niet, zeer jammer met zo een fijn kontje met een kostprijs van 230€ . Sex heeft ook maar 20 min geduurd en ik was voor dat het uur om was weer buiten omdat er iemand ging langskomen . Of ik er nog ga langsgaan is iets waar ik nog niet uit ben, het is een knappe meid …
Het is een babbelaar en moest eerst nog eentje roken want 60 min zonder sigaret ging niet . Ondertussen loopt je tijd wel, na 25 min konden we beginnen, pijpen tongzoenen en cowgirl waren goed. Missionaris mocht maar doggy niet, zeer jammer met zo een fijn kontje met een kostprijs van 230€ . Sex heeft ook maar 20 min geduurd en ik was voor dat het uur om was weer buiten omdat er iemand ging langskomen . Of ik er nog ga langsgaan is iets waar ik nog niet uit ben, het is een knappe meid …