Recensie Deedee, Sainam, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fuga

Wandelaar
62
19/10/23
36
1
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://sainamthaimassages.nl/
Totale kosten (in euro)
55
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De buitendeur stond open. Boven kloppen aan de glazen deur. Er is camerabewaking. Ik was daar 's middags vroeg en dan is het gelukkig nog vrij rustig op straat. Intussen heeft het huis een nieuwe eigenaar. De herinrichting van de salon is bijna klaar, ziet er nu netjes uit. Er waren twee dames, een slanke en een mollige in een zwart gatenjurkje van 1m60 leeftijd, gokje 45. (Excuus als ik het fout heb). De laatste dame bleek van de receptie en zij ging met mij naar de tweede etage in een kamer met douche. De badkuip die er vroeger stond was weg. Ze stelde zich voor als DiDi of Deedee. (Heb ik haar niet eerder ontmoet)? Ik ben op zoek naar een Thaise die niet alleen echt Thais kan masseren, maar waarmee ik ook HP en seks wil. Die combinatie is moeilijk te realiseren en deze DeeDee voldeed, de eerste keer dat ik voor haar koos, hier niet direct aan. De volgende keer is er mogelijk wel zo'n dame bij. Maar als masseuse is DD uitstekend. Zo'n grondige Thaise massage heb ik in een half uur nog niet beleefd, inclusief voetenwerk, rug kraken. Af en toe wat gevoelig, dat hoort erbij. Na de massage wilde ze weten of het effectief was. Ik voelde me thuis bij haar, het was gezellig en we hebben gelachen. Voor en na gelegenheid tot douchen. Aan- en uitkleden is begrepen in het halve uur. Tijdens het uitkleden moest DD eerst nog een paar minuutjes naar beneden. Voor de massage an sich ga ik zeker terug.
 
Laatst bewerkt:
@Fuga: Dank voor je recensie, maar ik vraag me even af of je daadwerkelijk bij Didi bent geweest of wellicht toch bij Bibi?, zie https://sainamthaimassages.nl/galerij/ en dan de eerste 3 foto's vanaf links op de 3de rij voor de foto's van Bibi. Bibi werkt er als het goed is al een tijdje maar een Didi ken ik niet, dus dat zou betekenen dat ze nieuw is daar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan