- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6288326-dee-lilah
- Totale kosten (in euro)
- 200 €
[h2][/h2]29-06-2021
Gisteren voor de derde keer bij deze nubian prinses langsgeweest in een apart hotel in centrum van de hoofdstad.
Ze herkende me nog van de eerdere keren en verwelkomde me met een big smile.
Ik had een afspraak voor een uurtje geboekt en bij binnenkomst 200 € op het nachtkastje gelegd.
Voor haar duidelijk weer gebruik maken van alle gaatjes, 50€ extra voor anaal bij haar en bij jouw als je dat lekker vindt.
Tijdens het uitkleden komt ze je lul al effe opwarmen en een beetje tongen, kleine Harry stond gelijk paraat.
Kleertjes uit en al snel neemt ze hem in haar mond voor een heerlijke staande pijpbeurt.
Verder op het bed, strelen en zoenen en nog wat langer pijpen, zalig.
Lekker haar kleine borsten strelen en aan haar pronte tepels zuigen.
Ik zak af om haar lekker te beffen, vind ik zelf lekker en nog mooier als haar ook klaar kan beffen.
Maar dat is me in drie bezoeken nog niet gelukt of ze weet het goed te verbergen, maar ik denk toch een beetje de rem erop.
Kruip weer naar boven en lik haar borsten, wat tongen.
En tijd voor een condoom om Harry.
Met een beetje speeksel op haar poes glijdt hij soepel naar binnen in missio, heerlijk strak kutje.
We wisselen naar doggy en ze pakt wat glijmiddel voor haar aarsje.
Ze laat zich lekker doorneuken in haar kontje, het bed begint wat tegen te spartelen, dus verhuist naar het voeteneind.
Ze laat haar billen uit elkaar trekken, zodat je helemaal los kan gaan en goed zicht hebt op je pik, die steeds in haar grotje verdwijnt.
Tijd om de rollen om te draaien, ze doet haar strap on om met opblaasbare dildo.
Zonder de dildo al teveel op te blazen kan ik hem goed hebben met het nodige glijmiddel.
Maar haar kinky trekjes komen naar boven als ze hem meer oppompt en goed hard doorneukt.
Ondertussen trekt ze aan mijn pik, die knetterhard blijft.
Mijn gekreun overstemt bijna de muziek op de tv.
Ze vraagt of ik in haar mond wil klaarkomen, vorige keer prima gelukt en ze zuigt alles eruit, tot de laatste druppel.
Condoom er weer af. Ze pijpt me diep gaggend, maar ze mist net de laatste centimeters.
Ze doet 100% haar best om me klaar te laten komen, maar ook met hulp van eigen hand, kan ik vandaag haar mondje niet vullen.
We strelen en kussen nog wat tot besluit.
Tijd om weer aan te kleden.
De eerste keer dat ik bij haar was trouwens heerlijk in haar mondje klaargekomen.
service van Dee Lilah is echt ongekend.
Let ook niet al te strak op de klok, haast alle keren langer dan een uur binnen geweest.
De vergelijking met Pearl is hier eerder gemaakt en die maakt ze 100% waar.
Helaas vertrekt ze al weer en komt eind juli pas weer terug.
Dan zal ik zeker weer van de partij zijn, herhalingsgevaar voor mij 100%.
Gisteren voor de derde keer bij deze nubian prinses langsgeweest in een apart hotel in centrum van de hoofdstad.
Ze herkende me nog van de eerdere keren en verwelkomde me met een big smile.
Ik had een afspraak voor een uurtje geboekt en bij binnenkomst 200 € op het nachtkastje gelegd.
Voor haar duidelijk weer gebruik maken van alle gaatjes, 50€ extra voor anaal bij haar en bij jouw als je dat lekker vindt.
Tijdens het uitkleden komt ze je lul al effe opwarmen en een beetje tongen, kleine Harry stond gelijk paraat.
Kleertjes uit en al snel neemt ze hem in haar mond voor een heerlijke staande pijpbeurt.
Verder op het bed, strelen en zoenen en nog wat langer pijpen, zalig.
Lekker haar kleine borsten strelen en aan haar pronte tepels zuigen.
Ik zak af om haar lekker te beffen, vind ik zelf lekker en nog mooier als haar ook klaar kan beffen.
Maar dat is me in drie bezoeken nog niet gelukt of ze weet het goed te verbergen, maar ik denk toch een beetje de rem erop.
Kruip weer naar boven en lik haar borsten, wat tongen.
En tijd voor een condoom om Harry.
Met een beetje speeksel op haar poes glijdt hij soepel naar binnen in missio, heerlijk strak kutje.
We wisselen naar doggy en ze pakt wat glijmiddel voor haar aarsje.
Ze laat zich lekker doorneuken in haar kontje, het bed begint wat tegen te spartelen, dus verhuist naar het voeteneind.
Ze laat haar billen uit elkaar trekken, zodat je helemaal los kan gaan en goed zicht hebt op je pik, die steeds in haar grotje verdwijnt.
Tijd om de rollen om te draaien, ze doet haar strap on om met opblaasbare dildo.
Zonder de dildo al teveel op te blazen kan ik hem goed hebben met het nodige glijmiddel.
Maar haar kinky trekjes komen naar boven als ze hem meer oppompt en goed hard doorneukt.
Ondertussen trekt ze aan mijn pik, die knetterhard blijft.
Mijn gekreun overstemt bijna de muziek op de tv.
Ze vraagt of ik in haar mond wil klaarkomen, vorige keer prima gelukt en ze zuigt alles eruit, tot de laatste druppel.
Condoom er weer af. Ze pijpt me diep gaggend, maar ze mist net de laatste centimeters.
Ze doet 100% haar best om me klaar te laten komen, maar ook met hulp van eigen hand, kan ik vandaag haar mondje niet vullen.
We strelen en kussen nog wat tot besluit.
Tijd om weer aan te kleden.
De eerste keer dat ik bij haar was trouwens heerlijk in haar mondje klaargekomen.
service van Dee Lilah is echt ongekend.
Let ook niet al te strak op de klok, haast alle keren langer dan een uur binnen geweest.
De vergelijking met Pearl is hier eerder gemaakt en die maakt ze 100% waar.
Helaas vertrekt ze al weer en komt eind juli pas weer terug.
Dan zal ik zeker weer van de partij zijn, herhalingsgevaar voor mij 100%.
Laatst bewerkt: