WHEM Debora Wateringen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is een en al oplichterij deze nep advertentie net als gebruiker boomstronk, Kasper en wc eend ( is dezelfde persoon met meerdere accounts. Deze ad is ook van Deborah

Dus wandelaars opgelet. Kasper ging ineens een Prive conversatie met mij aan dat ik maar snel een geile afspraak moest maken met Debora en over die 5 euro dat kon zij mij heel goed uitleggen als ik bij haar ben ( lees als het kwaad al is geschied 🤪🤪

Het is eigenlijk schandalig hoe iemand die echt oprecht en eerlijk is zo wordt neergesabeld. Zonder dat ze er zelf ooit zijn geweest.
Ja misschien wel, ik had een afspraak staan en vroeg de adresgegevens die zou ik krijgen zodra ik €5 zou betalen.
Nou toen was ik er wel klaar mee.
Ik wil best 5 euro extra betalen maar niet vooraf.

De groeten Lexa

De foto's die ze gebruikt als haar profiel foto herken ik als een dame genaamd Cindy 37jr destijds en ontving aan de Leyweg in Den Haag. Gaf o.a massages.
Thx hiermee wordt naar mijn idee duidelijk dat het oplichterij is. En foto's gebruiken van iemand anders + vooruit betalen is hetzelfde als OPLICHTEN laten we nu stoppen om hier nog aandacht aan te schenken

Dezelfde als deze

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan