Debora is wauw!
Ik ben al 3 x bij Debora geweest en ze is echt heel lekker. Wat voor mij belangrijk is is dat er een klik is. Ze is vriendelijk en stelt je op je gemak. Dit gebeurde de eerste keer.
Ze begroet je aan de deur aangekleed ivm met dat ze aan een weg woont in een beneden huis. Binnen gekomen vroeg ze wat m'n wensen waren. Nu ze toch aangekleed was in haar gewone kleren over de lingerie vroeg ik of ik haar mocht uitkleden omdat ik dat lekker vind als gfe. Dat mocht.
Wauw wat een heerlijk lichaam. Toen ik haar BH afdeed werd ik zo hitsig.!Mooie rechtopstaande borsten met heerlijk gevoelige tepels die rechtop die heerlijke borsten staan. Toen ik haar stevige jongens met mijn handen omvatten en haar tepels bespeelde kreeg ik direct response. Ik hoorde haar zwaarder gaan ademen. Ik trok haar broek en slip uit en. Ook fijne billen. Die betaste ik terwijl ze tegen me aanstond met haar armen om m'n nek.
Ze heeft een klein bescheiden streepje op de schaamstreek wat ik altijd uitdagend vind. Ben niet zo van de grote beharing maar ook niet van de kale poes.
Op bed beland kreeg ik een heerlijke pijpbeurt en ik moest echt even stoppen om niet al te vroeg te komen van al dat lekkers.
Ik dook tussen haar dijen om te proeven en al snel voelde ik haar spieren spannen. Een heerlijk kreunend geluid was het resultaat. Ze vond het nu toch echt mijn beurt ging op mij zitten en danste op en neer. Het uitzicht op haar borsten was prachtig en weer bespeelde ik haar tepels waarvan ik geen genoeg kreeg. Heftig kwam ik ook en volgens mij genoot ze een tweede keer
. Debora geniet zelf net zo hard.
Daarna hebben we nog een fijn ontspannen gesprek gehad over onze levens.
Debora is echt wauw. De eerste x had ik een half uurtje tijd genomen maar de beide andere keren heb ik een uur de tijd genomen. Wat een leuk mens en wat een lekkere tijd en prachtige borsten én tepels.
Ja dan die veiligheid. Vergeet niet dat onvergund ontvangen niet mag in Nederland. Ze heeft een goede reden.
Maar wat heerlijke ervaring. Zij is een vast adres voor mij!